استان ها

دفاع مقدس دانشگاه و مکتب انسان ساز است

دفاع مقدس دانشگاه و مکتب انسان ساز است



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسین فولادی عصر دوشنبه در مراسم غبارروبی مزار شهدا ایلام که با حضور جمعی از کارکنان شرکت گاز استان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام برگزارشد، اظهارداشت: دفاع مقدس یکی از ستون‌های مستحکم انقلاب اسلامی است و امروز هر کجا نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند تکیه‌گاه باشد می‌توان به دفاع مقدس تکیه کرد.

وی افزود: هر فردی که در جمهوری اسلامی می‌خواهد عهده‌دار مسئولیتی بشود باید خود را به دفاع مقدس گره بزند تا با سرلوحه قرار دادن مدیریت و روحیه جهادی آن دوران پر افتخار در جهت خدمت به مردم و توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام بردارد.

این مسئول با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان مهمترین سرمایه‌های جامعه محسوب می‌شوند، اظهار داشت: باید افتخارات، شجاعت، جسارت، معنویت و فضیلت شهدا و ایثارگران جوان و نوجوان دفاع مقدس و مدافعان حرم به نسل جدید و قشر دانشجویان و دانش آموزان منتقل شود.

فولادی، دفاع مقدس را یک دانشگاه و مکتب انسان ساز توصیف و تصریح کرد: آثار و برکات این مکتب تعالی بخش برای تمام بشریت و انسان‌های آزاده و آزادی خواه آموزنده است و نسل جوان و نوجوان باید بیشتر از گذشته با دفاع مقدس و دستاوردهای آن آشنا و مانوس شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه شرکت گاز استان با گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این دیار قدم‌های خوبی برداشته است، گفت: خدمت به مناطق محروم کمتر از جهاد نیست که خوشبختانه شرکت گاز در این زمینه موفق بوده است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا