ورزشی

دو خط از دستاوردهای سفرتان به جام ملت‌های آسیا را منتشر کنید!

دو خط از دستاوردهای سفرتان به جام ملت‌های آسیا را منتشر کنید!


به گزارش خبرنگار مهر، پرونده ناکامی فوتبال ایران در رسیدن به قهرمانی جام ملت های آسیا با دستپخت امیر قلعه نویی و همکاران پرتعداد و بازیکنانش در قطر قطورتر شد و حالا به یک پرونده کهنه و ۵۰ ساله تبدیل شد که ورق زدن صفحاتش ماجراهای تکراری چهار ساله را نمایان می کند.

ماجراهایی که هر چهار سال یک بار با یک مربی به تصویر کشیده شد و پایانش تصویری سیاه از ناکامی و آه و افسوس برای فوتبال ایران بوده است. در این میان امیر قلعه نویی در کنار کارلوس کی روش تنها مربیانی هستند که دو دوره هدایت تیم ملی را برعهده داشته اند و هر دو بار هم ناکام بوده اند.

در اکثر دوره های گذشته در کنار تیم ملی افراد زیادی راهی محل برگزاری مسابقات می شدند و با هزینه فدراسیون و یا نهادهای دیگر تماشاگر دیدارهای تیم ملی بودند و بعد از گذشت چند هفته به ایران برمی گشتند بدون این که حضورشان تاثیری در آینده فوتبال داشته باشد.

دو خط از دستاوردهای سفرتان به جام ملت‌های آسیا را منتشر کنید!
اکثر اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال راهی قطر شدند

برای جام ملت های آسیا در قطر هم کاروانی پرتعداد از مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ راهی شدند و چند هفته ای را در دوحه سپری کردند. در این مدت حتی یک خبر هم در مورد فعالیت های این مسوولان منتشر نشد که دیداری با همتایان خود در کشورهای مختلف داشته باشند یا این که در دوره آموزشی خاصی و یا هر مورد مثبت دیگری شرکت کرده باشند.

به هزینه ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی برای سفر هر یک از مسوولان به قطر ورود نمی کنیم که این رقم سنگین و درشت از کجا آمد و برای چه هزینه شد. درخواست این بار این است که هر کدام از مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعم از اعضای هیات رییسه فدراسیون و رییس و دبیر و مدیران فرهنگی و روابط عمومی سازمان لیگ این است چند خط از دستاوردهایی که این سفر برایشان داشته است منتشر کنند.

دو خط از دستاوردهای سفرتان به جام ملت‌های آسیا را منتشر کنید!
حیدر بهاروند مسوول سازمان لیگ هم مسافر قطر بود

بنویسند که از ماحصل حضور چند هفته ای خود در قطر چه آموخته اند و قرار است چطور از این تجربیات در فوتبال ایران استفاده کنند. فوتبال ایران برای پیشرفت به استفاده از تجربیات مسوولانی که به قطر سفر کرده اند نیاز دارد به شرط آن که هر کدام از آنها اعلام کنند در حوزه مسوولیت خودشان چه یاد گرفته اند و قرار است چطور آن را در فوتبال ایران جاری کنند.

گروه ورزشی خبرگزاری مهر این آمادگی را دارد که نقطه نظرات و یادداشت ها و آموخته های همه مسوولانی که به قطر سفر کرده اند را در راستای کمک به رشد و پیشرفت فوتبال ایران منتشر کند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا