ورزشی

رأی منفی کمیته انطباق فرمانداری/اختلافات دامن ورزش را گرفت؟

رأی منفی کمیته انطباق فرمانداری/اختلافات دامن ورزش را گرفت؟



خبرگزاری مهر، استان‌ها؛ محمدرضا بهرامی‌صفت: هرگاه پای ورزش به میان می‌آید، یک پای دیگر آن مظلومیت این عرصه است، از زیرساخت‌های ضعیف، بودجه کم تا هجمه مدیران و مسئولان به این عرصه مهم که باعث شده ورزش و ورزشکاران همواره با مظلومیت عجین باشند.

سال‌هاست تیم‌داری شهرداری همدان در عرصه‌های مختلف موجب امیدواری جوانان این شهر بوده و شهرداری به مأمن امن ورزشکاران این شهر تبدیل شده است.

اما همیشه عده‌ای چشم دیدن خوشحالی نونهالان، نوجوانان و جوانان این شهر را نداشته‌اند و همواره پای ورزش که به میان می‌آید بودجه‌ها آب می‌رود در صورتی که ورزش می‌تواند از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری کند و بزرگترین اقدام فرهنگی و اجتماعی در جامعه امروز ما باشد.

امسال هم همچون سال‌های گذشته شهرداری در رشته فوتبال قصد تیم‌داری دارد و در اقدامی مثبت پای یک رشته دیگر محبوب ورزشی به نام والیبال هم برای تیم‌داری در شهرداری باز شده است.

نگاه خوب مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر همدان قابل تقدیر بوده و لایحه تیم‌داری فوتبال و والیبال در شورای اسلامی شهر همدان به تصویب رسید اما این بار گویا مخالفان در کمیته تطبیق فرمانداری همدان نظر دیگری دارند.

کمیته انطباق فرمانداری همدان به لایحه تیم‌داری شهرداری همدان رأی منفی داده و شاید اختلافات فرمانداری در سایر حوزه‌ها با شهرداری بر سر ورزش که همواره مظلوم بوده نمایان شده است.

امیدواریم با نگاه متفکرانه و هوشمندانه در جهت رشد امیدآفرینی در بین جوانان که از تأکیدات رهبر معظم انقلاب به مدیران و مسئولان است که این رأی در کمیته انطباق تغییر کند تا شاهد جامعه جوانی پر از شور و نشاط در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باشیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا