سیاسی

رئیس جمهور حقانیت قرآن را در سازمان ملل به نمایش گذاشت

رئیس جمهور حقانیت قرآن را در سازمان ملل به نمایش گذاشت



صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در ماه‌های گذشته شاهد برخی اهانت‌های نابخردانه به ساحت قرآن کریم بودیم که دل مسلمانان و عاشقان طریق الهی را جریحه‌دار کرده بود که رئیس جمهور کشورمان با حضور قدرتمندانه در سازمان ملل و بالا بردن کتاب الهی سعی کرد تا همه آزادی‌خواهان جهان را متوجه حقیقت قرآن و مسائل پیرامونی آن قرار دهد.

وی تصریح کرد: حقیقت قرآن نه تنها با آتش خشم و کینه عده‌ای نابخرد قابل تحریف و از بین رفتن نیست بلکه این رفتارها نشان‌دهنده استیصال و بیچارگی است و قطعاً کلام الهی می‌تواند ظرفیت خوبی را در جامعه برای ارتقای معرفت و اخلاق دینی و اسلامی فراهم کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار این امر، رئیس جمهور کشورمان با دفاع ارزشمند از رویکردها و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان انقلاب اسلامی نشان داد که این جریان ناب و ارزشی قرآن و تکیه بر مبانی اهل بیت همواره می‌تواند چراغ راه هدایتگر و اصلاح‌گونه جامعه باشد.

بدری افزود: ما قدردان حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رئیس جمهور از نظام ارزشی جامعه اسلامی هستیم که قطعاً این بیانات نافذ و قاطع زمینه عزت‌آفرینی روزافزون ملت ایران را در عرصه‌های بین‌المللی و مجامع جهانی فراهم می‌آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم دشمنان این ملت که همواره سعی کردند مانعی در مسیر پیشرفت به وجود آورند، دست از لجاجت و گمراهی خود برداشته و به اصل مبانی انسانی و ارزشی روی آورده و اجازه دهند تا پیشرفت‌ها و توسعه کشورها با تکیه بر توان داخلی آنها رقم بخورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود در ۲ سال باقیمانده از دولت سیزدهم رئیس جمهور و اعضای کابینه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف با کاهش تورم و افزایش تولید و همچنین تقویت ثروت ملی زمینه رفاه عمومی و فراگیر جامعه را مهیا کنند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا