ورزشی

رحمتی: برای شروع بازی لحظه‌شماری می‌کنیم/ تحربه حریف بیشتر است

رحمتی: برای شروع بازی لحظه‌شماری می‌کنیم/ تحربه حریف بیشتر است


به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار روز دوشنبه تیمش با ممبئی‌سیتی گفت: با توجه به این که نساجی برای اولین‌بار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند. من، اعضای تیم و بازیکنان انگیزه مصاعفی داریم که از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

خبرنگار هندی از رحمتی پرسید ممبئی سیتی ۶ بازیکن خارجی دارد و شما بازیکن خارجی کمتری دارید، آیا این موضوع در بازی فردا تأثیری دارد یا خیر که سرمربی نساجی پاسخ داد: مگر ما بازیکن خارجی بیشتری داشتیم فرقی هم می‌کرد؟ به یکی از بازیکنان خارجی تیم ما اجازه ورود به هند داده نشده است.

وی تاکید کرد: فوتبال جای دوستی و رفاقت است. من در حال حاضر یکی از بازیکنان خوب و خارجی تیمم را در اختیار ندارم. به جای دو مهاجم در بازی فردا فقط یک مهاجم دارم اما همکاری با ما صورت نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ایران تاکید کرد: حریف فردای ما ۶ بازیکن خارجی دارد و از ۳-۴ بازیکن ملی پوش استفاده می‌کند، این تیم سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و ما خودمان را آماده کردیم که مقابل یک تیم خوب بازی کنیم. البته ما بازیکنانی داریم که سابقه حضور در این تورنمنت را دارند و جوانانی در تیم ما هستند که قصد دارند خود را به فوتبال آسیا نشان بدهند.

رحمتی: برای شروع بازی لحظه‌شماری می‌کنیم/ تحربه حریف بیشتر است

رحمتی تاکید کرد: ویزا ندادن به علا عباس یک مشکل بزرگ برای ما است،امیدوارم AFC برای اینگونه موارد چاره داشته باشد چون فکر نمی‌کنم تیم‌های دیگر بپذیرند که بازیکن بخرند و هزینه کنند اما به آنها اجازه ورود در هند داده نشود.

وی با اشاره به شرایط ممبئی سیتی گفت: ما دو بازی امسال این تیم را تماشا کرده ایم سعی کردیم بازی‌های سال گذشته این تیم را هم بررسی کنیم. انرژی هواداران تیممان را از ایران کنار خودمان حس می‌کنیم و امیدوارم عزیزان ایرانی که در هند ساکن هستند فردا کنار ما باشند و از نماینده ایران حمایت کنند.

رحمتی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط آب و هوایی هند و بارش باران مشکلی برای بازی فردا ندارید گفت: این آب و هوا شبیه به شرایط جوی قائمشهر است. دیروز هم هوا شرایط بدی نداشت، ما سه بازی لیگ مان را در قائمشهر بازی کردیم و مشکلی از بابت آب و هوا نداریم.

همچنین مهرداد عبدی کاپیتان نساجی ایران بیان کرد: بعد از قهرمانی در جام حذفی ایران توانستیم به این رقابت‌ها راه پیدا کنیم و برای رسیدن به اینجا لحظه‌شماری می‌کردیم و امیدواریم بهترین عملکرد را به‌عنوان نماینده ایران داشته باشیم.

وی افزود: خیلی از بازیکنان ما جوان هستند اما بسیاری از نفرات نیز تجربه حضور در آسیا را دارند. برای اولین بازی نساجی آسیا همه ما انگیزه زیادی داشتیم و اطمینان دارم می‌توانیم روزهای خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا