سیاسی

ردیف ملی راه‌آهن اردبیل-مغان و نیر-سراب پابرجا شد

ردیف ملی راه‌آهن اردبیل-مغان و نیر-سراب پابرجا شد



به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری بعد از ظهر دوشنبه در نشست مطالبه‌گران اصناف و بازاریان اردبیل، اظهار کرد: منافع مردم خط قرمز من است و هیچ‌گاه از مطالبه اصلی ملت عدول نخواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه خائن به سرمایه کشور نبوده و نیستم، تصریح کرد: حفظ منافع مردم و پیگیری مطالبات آنها خط قرمز بنده در مجلس است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: معتمدان بازار همچون نسل گذشته با خوش‌نامی سعی می‌کنند تا به وظیفه خطیر خود در پرشور کردن فضای انتخابات کمک کنند.

بدری افزود: بنده مشکلات مردم را در حوزه معیشتی و نابسامانی مدیریتی درک می‌کنم و بر این باورم حال بد جامعه و مردم را باید تغییر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: زنجیره توسعه زیرساخت‌های استان اردبیل به هم ریخته بود که ما در مجلس دهم و یازدهم با ردیف‌های اعتبار ملی سعی کردیم تا احداث بزرگراه‌ها شتاب بگیرد.

بدری با بیان اینکه دولت باید از بین چهار نقطه پیشنهادی منطقه آزاد تجاری، یک نقطه را تعیین و عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری اردبیل را شروع کند، اضافه کرد: در اسفند ۱۴۰۰ و با پیگیری بنده ردیف ملی پروژه راه آهن اردبیل- مغان و نیر- سراب پابرجا شد تا به محض تکمیل راه آهن اردبیل-میانه این پروژه‌های ریلی شروع شود.

وی بیان کرد: اتحاد و همبستگی تنها راه نجات استان از شرایط موجود است و باید به دور از منافع فردی و شخصی به فکر منافع استان و توسعه آن باشیم.

بدری با بیان اینکه شناخت اولویت‌ها اصل اول در گره‌گشایی از مشکلات است و در کنار آن باید تدبیر مناسب را در این حوزه به کار گرفت، یادآور شد: ناکارآمدی مسئولان به بی‌اعتمادی مردم و از بین رفتن سرمایه‌های اجتماعی منجر شده و این آسیب‌دیدگی را باید با دقت و ظرافت ترمیم کرد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در ۲ دوره نمایندگی مجلس به وظیفه قانونی خود عمل کرده و شفافیت را در همه حوزه‌ها سرلوحه کارها قرار دادم و منافع مردم را بر منافع حزبی، جناحی و سایر وابستگی‌ها ترجیح دادم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده با پول این ملت درس خواندم و مدیر شدم و قدر این سرمایه را می‌دانم و هرگز خائن به سرمایه کشور نخواهم بود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا