دیگر رسانه ها

رسانه‌ها نقش مهمی در ساخت جامعه اسلامی و نیل به ایران قوی دارند

رسانه‌ها نقش مهمی در ساخت جامعه اسلامی و نیل به ایران قوی دارند


ایسنا/خوزستان رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیج تشکیلات مردمی است نه حاکمیتی. کسی نمی‌تواند راه هیچ ایرانی به بسیج را محدود کند و ببندد و اگر جایی اشکال است باید اصلاح کنیم. در بسیج به روی همه‌ باز است.

‌سردار غلامرضا سلیمانی در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که امروز (۱۷ اسفندماه) در آبادان برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۲۴ هزار شهید خوزستان و گرامیداشت یاد دیگر شهدا اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در مردم سالاری اسلامی، ساخت جامعه اسلامی و مهدوی و نیل به ایران قوی دارند. همه هدف مشترکی داریم. شاید کسانی که برای تحقق اهداف در حال فعالیت هستند اختلاف سلیقه داشته باشند که این نه تنها بد نیست بلکه موجب پیشرفت و رسیدن به هدف متعالی و آرمان‌های بزرگ ملت ایران خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس افزود: سرزمین ایران به دلیل اهمیت از دیرباز مورد طمع دشمنان بوده و اکنون نظام سلطه با همه ظرفیت‌ها این سرزمین را هدف قرار گرفته و در طول تاریخ این چنین بوده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در دوره‌های اخیر به ویژه در دوره قاجار و پهلوی تجاوزگری‌ها لطمه بزرگی به ایران وارد کرد و چندین قرارداد ننگین مانند ترکمنچای به ایران تحمیل شد. واکنش رضاخان در برابر حمله متفقین به ایران صدور دستور تسلیم بود و نپذیرفت مقاومت کنیم. این تسلیم به این دلیل بود که سرسپرده بود و باید دستور انگلیسی‌ها را قبول می‌کرد اما عکس العمل امام (ره) پس از حمله عراق این بود که ایشان در تلویزیون آمد و گفت دزدی آمد، سنگی انداخته است و ملت ایران چنان سیلی بر صدام خواهند زد که دیگر از جایش بلند نخواهد شد. امام (ره) با منطق عاشورا و دفاع مردمی این صحبت را کرد. بنابراین دفاع ما دفاع مقدس است و همین موضوع یک ایمنی برای جمهوری اسلامی ایجاد کرد.

در بسیج به روی همه‌ باز است

سلیمانی عنوان کرد: در آن شرایط که نظام نوپا بود و ارتش دچار تحولات شده بود و بهم ریختگی سخت افزارها و نرم افزارها وجود داشت همه چیز برای اینکه ملت ایران تن به مذاکره بدهد فراهم بود اما با رهبری امام المسلمین دیدیم که چه اتفاقاتی رخ داد.

وی با بیان این که شهدا وطن پرستان و خادمین مردم هستند، گفت: در حالی که پهلوی اول و دوم خائن ترین افراد به این مملکت و کشور بودند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به رسالت سنگین رسانه‌ها در این شرایط گفت: یکی از جنبه‌ها در این زمینه اردوهای راهیان نور هستند تا از این طریق بخشی از این رسالت انجام شود.‌ رسانه‌ها می‌توانند آغازگر یک تحول بزرگ باشند.

وی افزود: ملت ما هر روز قدرتمند می‌شود که این موضوع به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و مدیریت الهی و مردمی ولایت فقیه است.

سلیمانی بیان کرد: بسیج تشکیلات مردمی است نه حاکمیتی. کسی نمی‌تواند راه هیچ ایرانی به بسیج را محدود کند و ببندد و اگر جایی اشکال است باید اصلاح کنیم. در بسیج به روی همه‌ باز است.

انتهای پیام

منبع:خبرگزاری ایسنا

  • تخفیف!
    دوره آنلاین آموزش خبرنگاری+مدرک رسمی

    دوره آنلاین آموزش خبرنگاری+مدرک رسمی


    ثبت نام دوره های آموزشی

  • دوره کارگاهی – تخصصی فشرده خبرنگاری

    دوره کارگاهی – تخصصی فشرده خبرنگاری

    امتیاز 5.00 از 5

    ۲۹,۵۰۰,۰۰۰ریال
    ثبت نام دوره های آموزشی

  • دوره آموزش تخصصی غیر حضوری روزنامه نگاری -خبرنگاری و خبرنویسی ویژه کارمندان روابط عمومی

    دوره آموزش تخصصی غیر حضوری روزنامه نگاری -خبرنگاری و خبرنویسی ویژه کارمندان روابط عمومی

    ۲۴,۵۰۰,۰۰۰ریال
    ثبت نام دوره های آموزشی

  • تخفیف!
    دوره آموزشی مقدماتی خبرنگاری (صفرتا صد)

    دوره آموزشی مقدماتی خبرنگاری (صفرتا صد)


    ثبت نام دوره های آموزشی

  • دوره تخصصی فشرده خبرنگاری (خصوصی)

    دوره تخصصی فشرده خبرنگاری (خصوصی)

    ۲۹,۵۰۰,۰۰۰ریال
    ثبت نام دوره های آموزشی

  • دوره غیر حضوری عکاسی همراه با مدرک

    دوره غیر حضوری عکاسی همراه با مدرک

    ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ریال
    ثبت نام دوره های آموزشی

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



لینک خبر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا