استان ها

رقابت ۳۴ کاندید مجلس شورای اسلامی در تربت حیدریه

رقابت ۳۴ کاندید مجلس شورای اسلامی در تربت حیدریه



به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر کی‌پور ظهر چهارشنبه در «استودیو انتخابات» استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب بر چهار شاخصه انتخابات؛ یعنی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت، در این شهرستان برنامه‌ریزی هایی در خصوص برگزاری انتخاباتی پر شکوه صورت گرفته است.

فرماندار تربت حیدریه افزود: در جهت بالا بردن سطح مشارکت، جلسات بسیاری با افراد مختلف از جمله روحانیان، اصناف، دانشجویان، فرهنگیان و ورزشکاران برگزارشده و این روند ادامه دارد و بازخورد خوبی هم گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: ۱۵ هزار نفر در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه واجد شرایط رای‌دادن هستند و مه ولات، تربت‌حیدریه و زاوه در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه واقع شدند.

کی‌پور با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم بیشتر از ۵۷ درصد مشارکت در انتخابات داشته باشیم، بیان کرد: هزار و ۵۰۰ جشن تکلیف سیاسی برای رأی اولی‌ها در تربت‌حیدریه انجام و استقبال خوبی هم شد.

فرماندار تربت حیدریه اظهار کرد: از ۷۰ نفر ثبت‌نام قطعی نامزدها ۳۸ نفر تأیید صلاحیت شدند، دو نفر انصراف دادند و دو نفر تغییر حوزه انتخابیه دادند، در مجموع ۳۴ نفر خود را برای رقابت آماده کردند که از این تعداد یک نفر خانم و مابقی آقا هستند که برای یک کرسی به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: تاکنون گزارش تخلف در فعالیت‌های انتخاباتی نداشته‌ایم همچنین ۱۹۹ شعبه در شهرستان تربت‌حیدریه به‌صورت سیار و ثابت داریم که از این تعداد ۱۰۳ شعبه شهری و بقیه روستایی هستند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا