ورزشی

روح‌الله رستمی موفق به کسب دو مدال طلا شد

روح‌الله رستمی موفق به کسب دو مدال طلا شد



به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی جهان وزنه برداری ۲۰۲۳ به میزبانی کشور امارات در حال برگزاری است و امروز سه شنبه هفتم شهریور ماه، در ادامه مسابقات در دسته ۸۰ کیلوگرم، روح الله رستمی ملی پوش کشورمان به روی تخته رفت. او در حرکت اول خود وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی را مهار کرد. نماینده کشورمان در حرکت دوم خود توانست وزنه ۲۲۹ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. رستمی در حرکت سوم خود وزنه ۲۳۲ کیلوگرمی را مهار کرد تا عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند. او همچنین موفق به کسب مدال طلای بخش مجموع شد.

پیش از این احمد امین زاده در حرکت اول خود وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی را مهار کرد. او در حرکت دوم خود توانست وزنه ۲۵۵ کیلوگرمی را مهار کند. امین زاده در حرکت سوم از مهار وزنه ۲۵۸ کیلوگرمی بازماند. ملی پوش کشورمان با مهار وزنه ۲۵۵ کیلوگرم به مدال طلای مسابقات رسید.

مهدی صیادی دیگر نماینده کشورمان در حرکت اول خود وزنه ۲۳۸ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت دوم توانست وزنه ۲۴۶ کیلوگرمی را مهار کند. صیادی در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۴۸ کیلوگرم بازماند. ملی پوش کشورمان در نهایت با مهار وزنه ۲۴۶ کیلوگرم به مدال نقره مسابقات رسید.

تیم ملی کشورمان در بخش آقایان در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ شامل ۴ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز شدند. در بخش بانوان نیز، مهدیه محمدیان توانست در جایگاه ششم جهان قرار بگیرد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا