اخبار سربازی و نظام وظیفه

‌رویکرد سپاه مهارت‌آموزی سربازان است



به گزارش خبرگزاری همسونیوز سردار مجتبی فدا ظهر شنبه در مراسم چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به عنوان جشنواره جوان سرباز که در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره هر سال به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) در سطح کشور برگزار می‌شود و با توجه به اینکه بخش اعظم بدنه نیروهای مسلح را عزیزان سرباز تشکیل می‌دهند این جشنواره هرسال در حال برگزاری است.

وی افزود: این جشنواره در سطح نواحی، یگان‌ها و لشکر و سپس در سطح استانی و نیروهای مسلح برگزار می‌شود و سربازان منتخب و نمونه در عرصه سازندگی، جهاد، علمی، فرهنگی و تخصصی انتخاب می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته هم در جذب و هم در حین خدمت و بعد از خدمت سربازان عزیز بیشتر به سمت مهارت افزایی و آموزش سربازان بوده است.

فعالیت و آموزش سربازان در عرصه‌های مختلف

سردار فدا ادامه داد: همانطور که خانواده‌ها در جریان محیط خدمت سربازی هستند به برکت انقلاب اسلامی به سمتی حرکت کرده که سربازان در محیطی مثل دانشگاه، آموزش می‌بینند و برای نیروی کار جوان آینده جامعه و کشور آماده می‌شوند.

وی افزود: سربازان به دلخواه خود در یگان‌ها پذیرش و جذب می‌شوند و در رده‌های سپاه پاسداران بکارگیری می‌شوند و در حین خدمت دوره‌های مهارت‌آموزی نیز فرا می‌گیرند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) خاطر نشان کرد: سربازان در حین خدمت و در حوزه‌های فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان آموزش دیده و گواهی دریافت می‌کنند و بعد از خدمت مقدس سربازی می‌توانند مشغول به کار و فعالیت شوند.

سردار فدا در پایان تصریح کرد: در جشنواره امروز سربازانی داریم که در زمینه علمی، فرهنگی، قرآنی و… نمونه و نخبه کشوری و بین‌المللی هستند و امروز از آنها تقدیر به عمل آمد و این سربازان به مراحل بالاتر کشوری معرفی می‌شوند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا