استان ها

رژیم صهیونسیتی روی تمام دیکتاتورهای تاریخ را سفید کرد

رژیم صهیونسیتی روی تمام دیکتاتورهای تاریخ را سفید کرد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جلالی شامگاه پنجشنبه در سومین یادواره شهدای گردان های ادوات و ضد زره لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) استان قم اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس روی تمام ظالمان و دیکتاتورهای تاریخ را سفید کرده و در راستای انجام این جنایت کشورهای استکباری و غربی از او حمایت می کنند که در تمامی این جنایات شریک هستند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور ابراز داشت: صهیونیست ها در پی تحقق نقشه نیل تا فرات هستند و تلاش دارند تا تمامی سرزمین های اسلامی را به تصرف خود در بیاورند.

سردار جلالی ابراز داشت: آمریکا و غربی های بسیاری از امکانات به روز جنگی را در اختیار صهیونیست ها قرار می دهند و آنان با این تجهیزات جنایت آفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس خود را در منطقه به ارتش شکست ناپذیر معرفی می‌کند بیان داشت: قبل از پدیدار شدن حزب الله لبنان هیچ کشور غربی توانایی مقابله با اسراییل را نداشت و شکست می‌خورد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه سرانجام شخصیت های همانند یاسرعرفات و انورسادات نشان از شکست فرهنگ مذاکره با صهیونیست ها است بیان داشت: حزب الله و حماس نیروهای نظامی مکتبی و آموزش دیده هستند که در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به حوادث غزه بیان داشت: بمباران غزه در راستای کوچ اجباری مردم غزه است و امان در این حملات نمی‌تواند زیرساخت های حماس را هدف بگیرند.

سردار جلالی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی بیان داشت: در طول ۷۵ سال اخیر این اولین باری است که نیروهای نظامی فلسطینی از حالت تدافعی به شرایط تهاجمی رو آوردند و حمله ای همه جانبه از هوا، زمین و دریا با ندارم دیدند و تلفات سنگینی را به دشمن تحمیل کردند و اسیران زیادی را در اختیار گرفتند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه طوفان الاقصی شکست تمام عیار برای رژیم اشغالگر قدس بود افزود: این عملیات در بخش های مختلف اطلاعاتی، عملیاتی و بازدارندگی برنامه ریزی شده بود ارکان صهیونیست ها را بهم ریخت.

وی افزود: دیوار بازدارندگی نظامی و امنیتی رژیم صهیونسیتی فرو ریخت و آنان با وجود آنکه دم از حمله زمینی می زنند، اما این کار را به تعویق می اندازند، چرا که می دانند حماس شرایط جنگ را برای آنان بسیار سخت خواهد کرد.

سردار جلالی با بیان اینکه آنچه امروز رژیم اشغالگر قدس انجام می دهد نسل کشی است نه جنگ بیان داشت: آنان با حمله به مناطق مسکونی و حتی بیمارستان به هیچ کسی رحم نمی‌کنند که غربی های مدعی حقوق بشری نیز از آنان حمایت می‌کنند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا