اجتماعی

سارق کابل‌های برق گرمسار دستگیر شد/ اعتراف به ۱۸ فقره سرقت

سارق کابل‌های برق گرمسار دستگیر شد/ اعتراف به ۱۸ فقره سرقت



به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، سرهنگ سیدعلی میر احمدی بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در گرمسار، موضوع در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت شهرستان مطرح و به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی به گشت زنی‌های شبانه روزی و هدفمند مأموران در این راستا اشاره و افزود: سرانجام پلیس با استفاده از سامانه‌های هوشمند در اختیار موفق به شناسایی هویت یکی از متهمان شد

جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق، طی یک عملیات غافلگیرانه در استان تهران خبر داد و اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به همدستی با دو نفر دیگر اعتراف که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

میر احمدی با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم ردیف دوم پرونده چندی قبل به علت برق گرفتگی، با جراحت و سوختگی شدید به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده است، ادامه داد: با مراجعه مأموران به بیمارستان معلوم شد متهم از آنجا متواری که در نهایت مخفیگاه وی مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری سارق متواری در یکی دیگر از مناطق تهران، اضافه کرد: هر دو متهم دستگیر شده آدرس و مشخصات دقیقی از فرد سوم دخیل در سرقت‌ها اعلام نکردند، ولی همچنان تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی اعتراف که در اجرای دستور قضائی روانه زندان شدند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا