گزارش تولیدیگفتگومنتخب سردبیر

سازماندهی کارآفرین های منطقه 9 در مراکز رشد تهران بزرگ

روح اله نظری مدیر بسیج علمی و پژوهشی منطقه 9 در گفتگوی اختصاصی با همسونیوز گفت: خانه نخبگان منطقه 9 با حضور افراد صاحبنظر، اساتید دانشگاه و نخبگان منطقه از از سال 1399 فعالیت خود را به صورت رسمی در منطقه 9 آغاز کرده است.

خانه نخبگان با ظرفیت های نخبگانی می تواند بستری مناسب جهت ارائه خدمات مختلف اعم از حمایت از ابدعات، اختراعات در سطح منطقه می باشد.

وی در ادامه افزود: وجود شرکت های دانش بنیان در منطقه 9 این امکان را فراهم نموده است بخشی از از طرح های ارسالی به منظور تجاری سازی به سوی شرکت های دانش بنیان منطقه ارسال و با همکاری این شرکت ها بتوان طرح های ارسالی جوانان نخبه را با حمایت های مادی و معنوی بسیج منطقه به شکوفایی رسانده و وارد مرحله تجاری سازی شود.

نظری در مورد نحوه درخواست متقاضیان جهت استقرار در دفاتر مراکز رشد تهران بزرگ گفت: با موافقت های انجام شده با سازمان بسیج علمی سپاه تهران بزرگ، متقاضیانی که دارای طرح های دانش بنیان و همچنین با قابلیت تجاری سازی می باشند و در مرحله شروع فعالیت نیازمند بهره گیری از کارگاه های مجهز می باشند می توانند با مراجعه به خانه نخبگان بسیج منطقه 9 اقدام به درخواست دفتر و کارگاه نمایند و پس از بررسی درخواست های متقاضیان، بر اساس محل سکونت متقاضی در یکی از مراکز ده گانه رشد تهران بزرگ سازماندهی می شوند.

خبرنگار: روح اله نظری

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا