سیاسی

سازمان جوانان جبهه پایداری اعلام موجودیت کرد

سازمان جوانان جبهه پایداری اعلام موجودیت کرد



به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر امروز (پنج شنبه) دوازدهم بهمن ماه نشست اعلام موجودیت سازمان جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسؤولان، نمایندگان مجلس و جوانان در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی مصباح، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، صادق محصولی، علی خضریان، مجید متقی فر، زهره سادات لاجوردی، زهره طبیب زاده، رضا رخسایی، محمد حسین قائد شرف، سعید توانا راد و علیرضا تسلیمی از جمله شرکت کنندگان و سخنرانان این نشست بودند.

بیانیه سازمان جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَی الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَهَ لَائِمٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ

انقلاب اسلامی ایران این یادگار خمینی کبیر آغاز مجدد عصر ایمان، اعتقاد، آزادی، عدالت و کرامت انسانی بود. انقلابی که مسیر اولیاء و اوصیاء را در طول تاریخ به انتهای آنکه ظهور منجی است خواهد رساند.

امروز در آستانه ۴۵ امین سالگرد این نقطه عطف تاریخی، در شرایطی هستیم که برون داد آن یعنی جمهوری اسلامی به گام دوم حیات طیبه خود رسیده است.

حال در این مرحله سرنوشت ساز تاریخی، موفقیت‌ها و شکست‌ها بیش از پیش تعیین کننده خواهد بود. سازمان دهی و تربیت نسل جوان مومن و متعهد به آرمان‌های انقلاب و آشنا مسائل و مشکلات کشور کلید ادامه این مسیر مقدس است. جبهه پایداری به عنوان یک تشکیلات منسجم سیاسی در راستای نیل به این هدف بر خود لازم می‌داند بستر رشد و تعالی و کنشگری متکی بر اصول را برای جوانان مومن انقلابی فراهم نماید.

جوانانی که آینده ساز این کشور ذیل سایه ولایت مطلقه فقیه می‌باشند و آرمان گرایی آنها در کنار بیش از ۴۰ سال تجربه تلخ و شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی، تضمین کننده آرامش دل روح خدا و امیدواری امام خامنه ای عزیز و حکیم، نسبت به آینده خواهد بود.

در ایام پربرکت دهه فجر انقلاب اسلامی، این شاگردان علامه مصباح (رحمت الله علیه) سازمان جوانان جبهه پایداری را به منظور آموزش، سازماندهی و کنشگری جوانان انقلابی در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی و دیگر حوزه‌ها تاسیس نموده‌اند. در انتها از تمامی دلبستگان انقلاب و آنان که دل در گرو حب وطن دارند دعوت می‌نماییم تا با حضور و فعالیت صادقانه خود در این مجموعه تکلیف خود را در راستای دفاع از آرمان‌ها و تعالی کشور عزیزمان ادا نمایند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا