یادداشت

سداد پیشرو در توسعه زیرساخت ارائه خدمات غیرحضوری الکترونیکی بانکی


به گزارش خبرنگار اقتصادی همسو نیوز، محمد علی محمود زاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد با تشریح اقدامات انجام شده در این شرکت گفت: طی یکسال گذشته در شرکت پرداخت الکترونیک سداد تغییراتی در این شرکت صورت گرفته است. دوستان ما در گذشته زحمات بسیار زیادی را در این شرکت کشیده بودن ولی سعی کردیم رویکرد را قدری منطبق با انتظار بانک ملی پیاده سازی کنیم  و یکی از اقدامات مهم ما در یکسال گذشته توسعه زیرساختی بوده است.

وی اظهار داشت: در کنار حوزه تخصصی ما که صنعت پرداخت است یک کار جدید و مثال زدنی با عنوان نشان بانک را در شبکه بانکی انجام داده ایم که همه با نشان بانک آشنا هستند و ما این قدم مهم را طی یکسال گذشته برداشته ایم و خوشحالیم که می شنویم که اکثر بانک ها در حوزه دیجیتال صحبت هایی می کنند و این کار ما حداقل تا به امروز بی نظیر بوده و یا نمونه مشابه ای نداشته است.

محمودزاده گفت: نشان بانک یک بانک تمام دیجیتال بانک ملی است که سعی کرده ایم در ایوا توسط شرکت پرداخت الکترونیک سداد تمامی سرویس هایی که مورد نیاز به حضور مشتریان در شعب داشته اند را به صورت دیجیتالی ایجاد کنیم.مهم ترین سرویسی که به عنوان یک سرویس پایه در این محصول دیده می شود سرویس احراز هویت و امضای دیجیتال است که این هم در واقع خود نوآورانه و خلاقانه بوده و شاید با نمونه هایی که در بانک های دیگر که امروز موجود است متفاوت باشد. تا به امروز هیچ خطایی در سرویس احراز هویت مشتریان مشاهده نشده است.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در ادامه افزود:تمامی اسناد و اوراقی که مورد نیاز به حضور مشتریان به صورت حضوری در شعب بود که تحویل دهند را هم به صورت غیرحضوری انجام می شود و امروز ما در شرایطی هستیم که می شود گفت اکثر نیازهایی که در یک مراجعه حضوری به یک شعبه بانکی وجود داشته است امروز از طریق این پلتفرم انجام می شود.

انتهای پیام/

حسین رشیدی

پایان/ همسونیوز
نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا