اخبار سربازی و نظام وظیفه

سربازان الگوی از غیرت و شرف برای نسل های آینده هستند



به گزارش خبرگزاری همسونیوز به نقل از مهر، سردار یدالله بوعلی در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، جوان سرباز با تاکید بر اهمیت موضوع حفظ شأن و پاسداشت جایگاه والای سرباز، گفت: همه کسانی که در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی پا می‌گذارند جزئی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی هستند و همیشه عزیز و مورد تکریم ملت ایران خواهند بود.

او با بیان اینکه جایگاه سرباز یک جایگاه والا و مقدس است، گفت: سرباز از جان خویش برای دفاع از کشور می‌گذرد و این غیرت و شرف جوان سرباز الگویی برای تمام نسل هاست.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در مجموعه سپاه فجر نگاه ما به سربازان همچون نگاه به عزیزان و فرزندانمان است، گفت: تلاش برای ارتقا و تعالی معنوی و شخصیتی جوانان سرباز یکی از رسالت‌های مهم مسئولان بوده و همواره مورد مطالبه فرماندهان است.

او با بیان اینکه “محبت” اساس روابط مسئولان و سربازان است، خاطرنشان کرد: دوران خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای تجربه اندوزی و کسب آگاهی برای زندگی آینده قشر جوان است.

سردار بوعلی خطاب به سربازان گفت: قدرلحظات جوانی دوران خدمت مقدس سربازی را بدانید و با تفکر جهادی در هر عرصه‌ای که کشور و انقلاب اسلامی نیاز دارد وارد شوید.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: کار جهادی خالصانه، بی ریا و در گمنامی موجب عزیز شدن شما در قلب ملت خواهد بود.

معاون نیروی انسانی سپاه فجر نیز در این مراسم با بیان اینکه سربازان برگزیده سپاه فجر به چهاردهمین جشنواره کشوری حضرت علی اکبر (علیه السلام) معرفی خواهند شد، گفت: این جشنواره در محورهای سرباز و دینداری، سرباز و شهدا، سرباز و فرهنگ، سرباز و وظیفه شناسی، سرباز و سازندگی و بصیرت سرباز ولایت در سطح سپاه فجر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حمیدی با بیان اینکه در این مراسم از یکی از خانواده‌های شهدای سرباز تجلیل بعمل آمد، گفت: معنویت افزایی و مهارت افزایی جوانان سرباز یکی از کارویژه‌های مهمی است که در سطح سپاه فجر دنبال می‌کنیم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا