اخبار سربازی و نظام وظیفه

سربازی دوران تمرین افتادگی و صبر است



به گزارش خبرگزاری همسونیوز سردار علی مقواساز شامگاه یکشنبه در آئین گرامی داشت روز سرباز ضمن قدردانی از سربازان سپاه استان اصفهان در همه رده‌ها و یگان‌ها با بیان اینکه ایام سربازی ایام ارزشمندی است و باید از آن بهره برداری لازم برای رشد و تقویت اراده صورت گیرد، اظهار داشت: جوانانی که اهل کار هستند مایه افتخار بوده چرا که آنها با کار و اراده گره خورده‌اند.

وی با بیان اینکه ایستادن پای هدف و اراده، تحقق آن را ممکن می‌سازد، ابراز داشت: برنامه‌ریزی و زمانبندی برای رسیدن به اهداف امری ضروری است و که نباید از آن غافل بود و این امر در ایام جوانی بازده بسیار بالایی خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دوران سربازی دوران تمرین افتادگی و صبر است، گفت: نتایج این تمرینات را در زندگی آینده لمس خواهند کرد و منجر به ترقی و رشد افراد خواهد شد.

وی افزود: مرد باید کار کند، اگر مرد عزم و اراده برای کار کردن نداشته باشد و اگر خسته شود نمی‌تواند زندگی‌اش را اداره کند و در آینده در ادامه زندگی‌اش به مشکل بر می‌خورد.

پیگیری مهارت آموزی در دوران سربازی

سردار مقواساز اضافه کرد: چنانچه در دوران سربازی برخی از ناملایمت‌ها را شاهد هستید ناشی از تقویت آستانه تحمل است و برای آینده در بردباری مقابل ناملایمات به شما کمک می‌کند.

وی افزود: مهارت آموزی در دوران سربازی را در دستور کار داریم و این امر را با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای در دستور کار قرار داده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به لزوم تقویت ارتباط سربازان با گلستان شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: هر شهیدی چراغ راهی است که باید شناخته شود و با آن ارتباط بگیریم تا راهنما و الگوی ما باشند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا