اقتصادی

سرمایه گذاری در حوزه معدن پشتوانه ای قوی برای آینده کشور است

سرمایه گذاری در حوزه معدن پشتوانه ای قوی برای آینده کشور است



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته به همراه حجت کاظمی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و جمعی از معاونین و مدیران از نمایشگاه دستاوردهای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق بازدید کرد.

او پس از بازدید از نمایشگاه و در جریان قرار گرفتن روند اجرای فعالیت‌ها در شرکت سنگ آهن گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران یکی از بزرگترین شرکت‌های معدنی کشور محسوب می‌شود که همواره نیازمند برنامه ریزی های دقیق و مدون، مدیریتی کارآمد و پیشران و همکاری و هماهنگی بین تمامی بخش‌های مجموعه است.

عسگریان با تاکید بر اینکه در شرکت‌ها، تنها مدیرعامل مسؤول پیشبرد اهداف نیست افزود: تمامی نیروها در پیشرفت و توسعه شرکت خود نقش دارند.

وی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن از معدود شرکت‌های بین نسلی است اظهار کرد: با شفاف سازی طرح‌ها و نظارت بر فعالیت‌های اجرایی در آنها باید از سرمایه‌ها حفاظت کنیم.

وی به موضوع سرمایه گذاری نیز اشاره‌ای کرد و گفت: برای توسعه و رسیدن به یک آینده روشن، نیازمند سرمایه گذاری‌های قوی در حوزه معدن هستیم که امیدواریم این سرمایه‌ها در استان یزد، استان‌های مجاور و حتی در کشور شناسایی شده و با تأمین مالی اهداف توسعه‌ای به خوبی پیش رود.

معاون وزیر با تاکید بر اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شرکتی موفق است که می‌تواند پیشرو و شتاب دهنده باشد تصریح کرد: این شرکت می‌تواند در یک برنامه سه ساله تمامی ظرفیت‌های خود را به خوبی پیدا کند. اگر برنامه‌ای عملی، مدون، ترکیبی و چند جانبه داشته باشیم و به درستی سرمایه گذاری کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم که در آینده پشتوانه‌ای قوی‌تر از نفت خواهیم داشت.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا