ورزشی

سعید اسماعیلی طلایی شد/ مدال نقره بر گردن ده بزرگی

سعید اسماعیلی طلایی شد/ مدال نقره بر گردن ده بزرگی



به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی، امشب (جمعه) در شهر آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ از سد آلان ویسایتوف از روسیه گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۳ تینار شارشنبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. اسماعیلی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر ماکسیم نهودا از بلاروس را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ دیگو چخیکوادزه از گرجستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت، اسماعیلی در این دیدار ۱ بر صفر از بخشیلف از ازبکستان پیش بود که در ادامه حریف ازبکستانی به دلیل مصدومیت کشتی را ادامه نداد و نماینده کشورمان به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه ۷ بر ۱ مرت ایلبارس از ترکیه را شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیهاد و گولوزاده از آذربایجان با نتیجه ۱ بر ۱ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل مصطفی ساگلام از ترکیه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت، ده بزرگی در این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب ژولامان شارشنبکوف قهرمان جهان شد و به مدال نقره رسید.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا