اجتماعی

سومین جلسه شورای عالی محیط زیست فردا برگزار می‌شود

سومین جلسه شورای عالی محیط زیست فردا برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سومین جلسه شورای عالی محیط زیست و سی و هفتمین جلسه این شورا فردا (۲۱ آذرماه) با حضور رییس جمهوری با شش دستور کار برگزار می‌شود.

علیرضا نورمحمدی با اشاره به جلسه شورای عالی محیط زیست که با حضور رئیس جمهوری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای قانون هوای پاک، طرح‌های هادی واقع در مناطق چهارگانه، اصلاح و بازنگری مناطق چهارگانه محیط زیست و ارتقای سطح حفاظتی عرصه‌های واجد شرایط از جمله بندهایی است که در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌ها تصریح کرد: افزایش میزان خسارت و مطالبه ضرر و زیان حیات وحش و راهکارهای فوری حفاظت از گونه در معرض انقراض یوزپلنگ آسیایی از جمله دستورات سی و هفتمین جلسه شورای عالی محیط زیست است.

نورمحمدی اضافه کرد: این سومین جلسه شورای عالی محیط زیست با حضور رئیس جمهوری است که از ابتدای دولت سیزدهم برگزار شده و نشان‌دهنده توجه ویژه دولت سیزدهم به مسائل و مشکلات حوزه محیط زیست است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های حل مسایل و مشکلات حوزه محیط زیست تعامل با دستگاه‌های مختلف است، گفت: شورای عالی محیط زیست می‌تواند به عنوان عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسائل این حوزه نقش مهم و ارزنده‌ای در تصمیم‌سازی و سیاستگذاری در این حوزه داشته باشد و برگزاری سه جلسه در طول دو سال ابتدایی دولت سیزدهم نشان از اهمیت امر محیط زیست برای این دولت دارد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا