استان ها

شرایط پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان عمومی لرستان اعلام شد

شرایط پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان عمومی لرستان اعلام شد



به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه به‌منظور انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوسی و مینی بوسی در استان اعلام شد.

وی اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ باهدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس و مینی‌بوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند برابر سهمیه اختصاص‌یافته به استان از سهمیه کشوری، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: باتوجه‌به محدودیت منابع اعتباری اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل‌پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب حداقل ۱۲۰ صورت‌وضعیت در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.

عبدی، تصریح کرد: متقاضیان از دو تا ۱۶ دی‌ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t18.rmto.ir ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام و معرفی به بانک به‌صورت سامانه‌ای است و نیاز به مراجعه حضوری مالکین نیست و در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره ۰۶۶۳۳۴۳۶۳۲۱ یا ۰۶۶۳۳۴۰۳۶۶۵ داخلی ۴۱۵ آقای حاتمیان کارشناس اداره حمل‌ونقل مسافر تماس حاصل نمایند.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان سن ۱۸ تا ۷۰ سال، تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد است، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و برای مینی‌بوس حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان است و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال‌های گذشته از جمله این شرایط است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا