سیاسی

شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است

شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدام ارزشمند کالا برگ الکترونیک برای تأمین معیشت اقشار کم‌درآمد جامعه طرح ارزشمندی است، ابراز داشت: این طرح اگر چه مزیت‌های خوبی دارد اما در برخی قوانین آن یک بازنگری نیز نیاز دارد.

وی ضمن بیان اینکه شرط دو برابر خرید برای استفاده کالا برگ می‌بایست تجدید نظر شود، افزود: انتظار می‌رود برای بهبود این طرح در قسمت‌هایی که چالش وجود دارد، موانع رفع شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها دیگر موردی که می‌تواند به جهش تولید کمک کند، افزود: برای رسیدن به این مهم می‌بایست رفع مشکلات تعاونی‌ها در اولویت دولت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه این استان ظرفیت خوبی را برای استفاده از انرژی خورشیدی در تولید برق دارد، ابراز داشت: هیأت دولت می‌تواند در این حوزه سرمایه گذاری و با افزایش ظرفیت تولید برق، کمبودها در حوزه تولید و تحقق شعار سال را جبران کند.

مطیعی ضمن بیان اینکه همچنان ضعف‌هایی نیز در بخش‌های بهداشت و درمان وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان سمنان پر تردد بوده و نیازمند به درمان و دارو است لذا رفع این کمبودها باید مورد توجه دولت سیزدهم قرار گیرد.

وی افزود: توسعه تخت‌های بیمارستانی برای استان سمنان دیگر خواسته مهمی که انتظار می‌رود دولت سیزدهم تحقق آن را در اولویت این سفر قرار دهد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا