اجتماعی

شرکت نساجی هلال به دنبال برندسازی است

شرکت نساجی هلال به دنبال برندسازی است



به گزارش خبرگزاری مهر، محمد درخشان افزود: از مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخص‌های برند صنایع نساجی هلال ایران، تاریخ و اصالت این برند در حوزه تولید اقلام امدادی در کنار کیفیت بالای محصولات و به روز رسانی مداوم محصولات تولیدی است. این برند به عنوان یکی از بازوهای توانمند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همواره در زمان بحران‌ها یاری‌رسان هم‌وطنان عزیز بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتقای جایگاه برند صنایع نساجی هلال ایران نیازمند حمایت‌های همه جانبه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته و همچنین دولت در راستای شناساندن توانمندی‌های این برند به کشورهای همسایه جهت صادرات محصولات امدادی است.

درخشان خاطرنشان کرد: با توجه به سیاستگذاری‌های صورت گرفته توسط اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، فروش تمامی محصولات و در کل فعالیت‌های تجاری شرکت با نگاهی ویژه به بازار آزاد صورت گرفته و تلاش‌ها به سمت به دست آوردن سهمی ویژه از بازار محصولات امدادی، نخ و انواع پارچه‌ها است.

وی توضیح داد: از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه بازار و فروش آزاد می‌توان به انعقاد قرارداد با مجموعه‌های نظامی جهت تولید انواع چادرهای گروهی ۱۸، ۲۰، ۵۰ و ۵۶ متری، فروش نخ تولید شده در سایت خوانسار و همچنین انواع پارچه‌های خام و کوت شده این سایت و سایر موارد تولیدی اشاره داشت.

درخشان افزود: همچنین اخیراً برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های بسیاری در جهت راه‌اندازی فروشگاه عرضه عمومی محصولات تولیدی و برندهای مطرح داخلی حوزه کمپینگ و کوهستان صورت گرفته که مرحله طراحی و اجرای اولیه آن صورت گرفته، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و پس از طی شدن مراحل تکمیلی در آینده نزدیک شاهد بازگشایی آن خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در بحث فروش اینترنتی و مجازی، سایت فروش آنلاین شرکت با برند جدید در انتهای مرحله طراحی قرار داشته و بزودی شاهد افتتاح سایت فروش اینترنتی نیز خواهیم بود و دسترسی مشتریان به محصولات شرکت از هر نقطه‌ای از کشور به صورت آنلاین بوده و سفارشات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست خریداران خواهد رسید. در مجموع در تلاشیم که شرایط خریدی راحت را برای مشتریان به ارمغان آوریم.

وی افزود: با توجه به استراتژی جدید شرکت در جهت ورود به عرصه فروش اینترنتی و بازارهای آزاد، نیازسنجی‌های لازم صورت پذیرفته و برندهای جدیدی در مرحله ثبت هستند و قطعاً معماری برند صورت گرفته در راستای بسترهای جدید فروش ایجاد شده برنامه‌ریزی و طراحی شده که در آینده‌ای نزدیک و همزمان با افتتاح فروشگاه و راه‌اندازی سایت فروش، شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود.

درخشان اظهار کرد: صنایع نساجی هلال ایران با تکیه بر دانش فنی موجود و افزایش کیفیت محصولات تولیدی، همزمان افزایش ظرفیت تولید خود را در دستور کار قرار داده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده چادرهای گروهی در ایران، رقابت با سایر تولیدکنندگان را به عنوان زمینه‌ای برای رشد و پیشرفت خود در نظر گرفته است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا