خبر ویژهگفتگو

شهردار منطقه۱۳: خدمتی ماندگار به شهروندان با تعامل سازنده بین شهرداری و نیروی هوایی


به گزارش همسو نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ تهران، مجتبی شکری، شهردار منطقه در این دیدار با بیان اینکه ” این منطقه افتخار همسایگی با پادگان نیروی هوایی را داشته و با توجه به شکل گیری مبارزات انقلابی از خیابان پیروزی ، اکنون وظیفه ماست که بزرگداشت چهل و دو سالگی انقلاب را هر چه با شکوه تر برگزار کنیم ” گفت: به پاس زحمات چهل ساله نیروی هوایی ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، ویژه برنامه مفصلی را با عنوان “امیران آسمانی” که تداعی گر دلاوری های پرسنل هوانیروز است، پیش بینی و تدارک دیده است.

او افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی و تکریم خانواده این عزیزان شهید ، درختان تنومندی به یاد شهدای نیروی هوایی و قدردانی از امیران و همافرانی که نقشی تعیین کننده در پیروزی انقلاب داشتند ، در محلی که به عنوان بوستان “امیران آسمانی” در پارک جنگلی سرخه حصار تعیین شده، کاشته و پلاک کوبی می شود.


شکری اضافه کرد: سردیس هایی نیز در این قسمت از سرخه حصار جانمایی می شود و مجموعه نیروی هوایی می تواند از این محل برای برگزاری مراسم و مناسبت بهره گیری کند .

شهردار منطقه۱۳ همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش به اهمیت موضوع آزاد سازی و بهره مندی شهروندان از اراضی دوشان تپه با توجه به اولویت دکتر حناچی ، شهردار تهران اشاره و ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و تعامل با نیروی هوایی بتوانیم ، اتفاقی خوشایند و خدمتی ماندگار را برای شهروندان این منطقه رقم بزنیم.

او با بیان اینکه آزادسازی اراضی دوشان تپه، کمک بزرگی به جبران سرانه های خدماتی و فضای سبز این منطقه می کند ، درباره ویژگی ها و مشخصات طرح به لحاظ وسعت و موقعیت جغرافیایی، مواردی را مطرح کرد.


سردار عزیز نصیرزاده، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات شهرداری منطقه۱۳ در گرامیداشت و بزرگداشت هفته نیروی هوایی، بر لزوم تعاملات فیمابین در راستای خدمت به شهروندان تأکید کرد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا