استان ها

شهرضا ۷۶۰ شهید تقدیم انقلاب کرد

شهرضا ۷۶۰ شهید تقدیم انقلاب کرد



به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر جعفری شامگاه پنجشنبه در یادواره شهید همت و شهدای شهرستان شهرضا ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این یادواره و به ویژه شهرداری شهرضا اظهار کرد: امروز آمده‌ایم همت کنیم و روایت شهید همت را داشته باشیم، شهید همت افتخار شهرضا و کشور است و نام و یاد این شهید همواره در قلب‌ها زنده است.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج ابراهیم همت نمونه بارز دلاوری و ایثار بود، افزود: شهید همت متولد شهرستان شهرضا است و این شهر همیشه با تمام وجود به او و دلاوری‌هایش افتخار کرده و این مراسم سالگرد به عشق این شهید گلگون کفن در شهرضا برگزار شد.

فرماندار شهرستان شهرضا تصریح کرد: ایران اسلامی مزین و مفتخر به شهدای فراوانی است و استان اصفهان در تقدیم شهدای والا مقام بسیار خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه شهرستان شهرضا ۷۶۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، ابراز کرد: از این تعداد ۷۴۱ شهید در شهرستان مدفون هستند و سه خانواده سه شهید و ۲۸ خانواده ۲ شهید در شهرستان وجود دارد.

جعفری با بیان اینکه جامعه ایثارگری شهرضا بیش از ۱۰ هزار نفر عضو دارد، اضافه کرد: یک هزار و ۷۶۴ جانباز در شهرضا وجود دارد که از این تعداد ۴۲ نفر بالای ۷۰ درصد جانبازی هستند.

وی تعداد آزدگان شهرستان شهرضا را نیز ۷۴۲ نفر اعلام کرد و گفت: شهرستان شهرضا در گام اول انقلاب نشان داد که پیوند مستحکمی را با انقلاب داشته وبا خون مردمانش در راستای تثبیت نظام گام برداشته است.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: امروز نیز در گام دوم انقلاب فرزندان این شهرستان آماده هستند تا با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب نقش آفرینی کنند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا