استان ها

شهر کرج مهیای جشن بزرگ عید غدیر شود

شهر کرج مهیای جشن بزرگ عید غدیر شود



به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم‌پور عصر یکشنبه در ابتدای یکصد و شانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: امیدواریم مجموعه شهرداری کرج در حوزه‌های فرهنگی، فضاسازی و بصری، برنامه ریزی ها و اقدامات خوبی در شأن عید بزرگ سعید غدیر خم رقم بزند و هر آنچه که در توان دارد را برای بهتر برگزار شدن مراسم و شعائر این روز ارائه دهد زیرا ما هر چه داریم و هر چه هستیم، از عید غدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: نقد، قضاوت، نوع نگاه و موضوعات دیگری که در راستای برخی مسائل پیش می‌آید، حق قانونی کنشگران اجتماعی و مطالبه گران است و برای فرد مقابل نیز حقوقی وجود دارد اما آنچه در این زمینه اهمیت دارد، این نیست که چه کسی می‌گوید، بلکه این است که چه می‌گوید.

شهرداری کرج در حوزه پسماند و جمع‌آوری زباله موفق نبوده است

قاسم پور اذعان کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته طی این دو سال، برخی موضوعاتی که اعضای شورا همواره آنها را پیگیری می‌کردند، روی زمین مانده که باید به آنها پرداخته شود.

وی به فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان البرز اشاره و خاطرنشان کرد: به عقیده اینجانب مدیریت شهری نباید به گونه‌ای عمل کند که مواردی که وظیفه ذاتی ما است، به دغدغه‌ای در شهر تبدیل شود که امام جمعه مجبور شود دغدغه‌مندانه در این زمینه صحبت کند.

قاسم پور عنوان کرد: امروز کنشگران اجتماعی و رسانه‌ها به طور طبیعی بر اساس رسالت خود، شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج را مورد نقد قرار می‌دهند و ما باید از هر فرصت و نگاهی برای بهبود شرایط موجود استفاده کنیم.

وی با تاکید به اینکه در طول دو سال شورای شهر به کرات به موضوع زباله و پسماند پرداخته است، تصریح کرد: اینکه به دنبال خاموش کردن منتقدین باشیم، اقدام درستی نیست؛ باید نقدها را بپذیریم که نقدهای صورت گرفته در حوزه پسماند و جمع آوری زباله به جا بوده و عملیات انجام شده صحیح نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: قطعاً حرکاتی در این زمینه صورت گرفته و اینکه بگوییم هیچ اقدامی انجام نشده است، منصفانه نیست اما اقداماتی که اثربخشی آنها منتج به رضایت مردم شده باشد، رقم نخورده و این حوزه بررسی، همیت و تلاش بیشتر و اقدامات مؤثر را می‌طلبد.

قاسم پور اذعان کرد: تکلیف موضوع نحوه جمع آوری زباله‌ها باید مشخص شود و یکبار برای همیشه یک اقدام مؤثر، خوب و مناسب رقم بخورد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: پس از جمع آوری سطل‌های زباله از درب منازل، شهروندان همچنان مستاصل هستند که زباله‌های خود را کجا باید بگذارند. پسندیده نیست که مدیرکلی از یکی از دستگاه‌همه مجموعه ما را زیر سوال ببرد؛ این مشکل با حرف و شعار حل نمی‌شود؛ زمان گذشته است، وقت اضافی هم تمام شده و شما بازنده شده اید اما فکر می‌کنید بازی همچنان ادامه دارد.

وی با درخواست از شهردار کرج برای ارائه یک برنامه مدون به شورای اسلامی شهر به منظور بررسی آن در کمیسیون تخصصی و حصول نتیجه تاکید کرد: امیدواریم با ارائه برنامه از سوی شهرداری حداقل یک مشکل مردم حل و این موضوع یک‌بار برای همیشه تمام شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا