سیاسی

«شورای وحدت» حادثه تروریستی در کرمان را محکوم کرد

«شورای وحدت» حادثه تروریستی در کرمان را محکوم کرد



به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حمله کور تروریستی امروز در کرمان که منجر به شهادت تعدادی از هم‌وطنان شد، شورای وحدت نیروهای انقلاب پیام تسلیت صادر کرد. این پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»

بار دیگر دست‌های خباثت و فتنه‌انگیز استکبار جهانی، اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار از آستین مزدوران بی شرم آنان بیرون آمد و جمع کثیری از هموطنان بی دفاع که در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده بودند را مظلومانه به خاک و خون کشاندند و به شهادت رساندند.

پر پر شدن کودکان و زنان جلوی چشم مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر که ندای شرمانه و شیپور کذب تبلیغاتی مبارزه با اقدامات تروریستی گوش عالم را کر ساخته است، اکنون خاری در چشم این کذابان است که تشت رسوایی‌شان از بام ادعای دموکراسی افتاده و جهانی شده است.

وحدت و همدلی مردم با سردار شهیدشان و زنده نگه‌داشتن یاد و نام حاج قاسم سلیمانی، پاشنه آشیل دولت‌های مستکبر غرب و ایادی آنان در ادعای خاموش‌کردن راه مبارزاتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

مصداق بارز این کلام سردار است که «ما ملت شهادتیم» خون‌های به ناحق ریخته امروز، جوانه‌های مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب کودک‌کُش، را سیراب و درخت تناور پایندگی و آزادگی را به آسمان سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی گره خواهد زد تا با ظهور منجی موعود، مهدی زهرا (س) امانت به ید بیضای ایشان سپرده شود.

شهادت هموطنان عزیزمان در این حادثه کور و ددمنشانه تروریستی را به محضر ولی عصر ارواحنا لمقدمه فدا و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌نماییم و بر این وعده الهی «مکروا مکرالله و الله خیر الماکرین» پای می‌فشاریم که تا تقاص خون‌های ریخته شده دست از مبارزه نخواهیم کشید.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا