سیاسی

صدام از شکست ناپذیری آزادگان به شکست پذیری خود پی برد

صدام از شکست ناپذیری آزادگان به شکست پذیری خود پی برد



به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور مراسم تکریم و تجلیل از آزادگان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور حجت السلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات «غدیر» این سازمان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی ضمن گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به آغوش میهن اسلامی، گفت: این روز یکی از شورانگیزترین، خاطره انگیزترین و شوق انگیزترین روزها برای ملت ایران بود، هست و خواهد بود.

وی افزود: دو روز در تاریخ دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهند شد؛ یکی روز فتح خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ و دیگری نیز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به شکست‌ناپذیری آزادگان در عراق خاطرنشان‌کرد: صدام از شکست‌ناپذیری آزادگان در عراق به شکست‌پذیری خود در برابر رزمندگان ایران پی برد.

وی گفت: این آزادگان ما بودند که با حفظ روح آزاده خودشان به دشمن نشان دادند که ما تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و همچنین ثابت کردند که پیروزی برای ملت ایران و شکست برای حزب بعث عراق است.

حجت الاسلام محمد حسنی در پایان با بیان اینکه دشمنان زیادی ازجمله آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ما قرار دارند، اظهار داشت: کشور ما دشمن و بدخواه زیاد دارد، ما باید به اهداف بزرگ‌تر فکر بکنیم، تفکرات راهبردی انسان را از مشغول شدن به تفکرات غیر راهبردی نجات می‌دهد.

وی ادامه داد: ما باید ببینیم کجای تاریخ ایستاده‌ایم. آیا امروز ما به همه آرزوهایمان رسیده‌ایم یا اینکه آرزوهای بزرگ‌تری در پیش رو داریم. ما باید خداوند منان را شاکر باشیم که با همه محدودیت‌ها در دنیا قله‌هایی را فتح کرده‌ایم؛ اما همچنان قله‌های فتح نشده‌ای هم باقی مانده است و باید تفکر خود را برای رسیدن به آن قله‌ها راهبردی کنیم. در پایان این مراسم تعدادی از آزادگان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شدند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا