اخبار سربازی و نظام وظیفه

صدور الکترونیکی مجوز خروج از کشور مشمولان



به گزارش خبرگزاری همسونیوز به نقل از مهر؛ سردار رحمان علیدوست، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور برای دانش آموزانی که در سن مشمولیت دارای معافیت تحصیلی هستند خبر داد و گفت: در راستای هوشمندسازی روند رسیدگی به درخواست مشمولان و کاهش مراجعات حضوری، با تلاش‌های صورت گرفته امکان صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور برای دانش آموزان دارای معافیت تحصیلی فراهم شده است.

وی افزود: دانش آموزان مشمول دارای معافیت تحصیلی در سقف مجاز سنوات تحصیلی می‌توانند به صورت اینترنتی برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد: مشمولان دانش‌آموز دارای معافیت تحصیلی که در سنوات مجاز تحصیلی هستند، برای ثبت درخواست خروج از کشور خود باید به سامانه خروج از کشور وظیفه عمومی به نشانی services.epolice.ir مراجعه کنند.

سردار علیدوست گفت: با بررسی از طریق سامانه هوشمند شرایط اولیه دانش آموزان برای بهره‌مندی از مجوز خروج از کشور، درخواست مشمول به مرحله واریز ودیعه ارسال شده و پس از پرداخت اینترنتی ودیعه توسط مشمول، مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا بدون نیاز به مراجعه حضوری دانش‌آموز به صورت اینترنتی صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir،سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا