اجتماعی

صدور بیانیه مادران شریف در حمایت از مادران فلسطینی

صدور بیانیه مادران شریف در حمایت از مادران فلسطینی



به گزارش خبرنگار مهر، در بیانیه «مادران شریف» در حمایت از مادران فلسطینی که توسط خانم زارع خوانده شد، آمده است: همانان که به ناحق از خانه‌هایشان اخراج شدند او گناه و جرمی نداشتند جز اینکه می‌گفتند: پروردگار ما خداست و اگر خدا برخی از مردم را به وسیله برخی دیگر دفع نمی‌کرد همانا صومعه‌ها و کلیساها و کنیسه‌ها و مسجدهایی که در آنها بسیار نام خدا ذکر می‌شود به شدت ویران می‌شدند و قطعاً خدا به کسانی که دین او را یاری می‌دهند یاری می‌رساند؛ مسلماً خدا نیرومند و توانای شکست ناپذیر است.

فلسطین، سرزمین برگزیده خداست آنجا که سلیمان، نبی شیاطین را درهم کوبید و خداوند رسول خاتم را به معراج برد و او را بر جهانیان برتری بخشید و حال شیاطین گرد هم آمده اند تا انتقام خواری خود در این سرزمین را از انسان‌های برگزیده‌ای که در آن سکنی دارند بگیرد.

ای ساکنان، فلسطین شما برگزیدگان بشریتید که با ایمان و صلابت خویش کوه‌ها را به لرزه انداخته‌اید و با فریاد آزادی خواهی‌تان از زیر آوارها جهانیان را از آوار غفلت و جهل و روزمرگی خارج کرده اید و با ایمان خویش به حیات طیبه دل‌ها را زنده کرده و مرگ را به سخره گرفته اید. شمایید همان مأجوران خدا که پس از رسیدن جراحت‌های بسیار دعوت الله و پیامبرش را پاسخ گفتند همانان که وقتی به ایشان گفتند: بترسید! که قدرت‌های جهان برای نابودی شما گرد آمده اند این سخن بر ایمانشان افزود و گفتند حسبنا الله و نعم الوکیل.

و این چنین مستبدین و متکبرین عالم را منکوب ایمان و شجاعت خویش نموده و جهانیان را متحیر از آزادگی و بیداردلی خویش کردید.

ما مادران این سرزمین در این خصوص و با توجه به آتش بس ۴ روزه غزه مواضع خود را در ۷ محور اعلام می‌داریم.

۱. ما جمعی از مادران شریف به همراه کودکان خود در این مکان گرد آمده ایم تا به خواهران و برادرانمان در فلسطین بگوییم که ما به این ایستادگی قهرمانانه افتخار می‌کنیم و تا پیروزی نهایی در کنارتان هستیم و دل‌هایمان با نور ایمان به نصرت الهی به یکدیگر پیوند خورده و سکوت را در مقابل این بی عدالتی مطلق جایز نمی‌دانیم. ما کودکان و نوزادان بی پناه غزه را چون فرزندان خود عزیز می‌داریم و جانمان از داغ آنان به درد آمده و با خشمی مقدس رفتار سبعانه رژیم غاصب را در حق فلسطین این پاره‌ی تن اسلام محکوم می‌کنیم ما حمایت از مظلومین را مایه شرافت خویش میدانیم و و عددی خداوند را به عزیزانمان در فلسطین یادآوری می‌کنیم که «ولا تهنوا و لا تحزنوا و أنتم الاعلون إن کُنتُمْ مُؤْمِنِینَ.» سست نشوید و اندوهگین نگردید که شما برترید اگر ایمان داشته باشید.

۲. امروز به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان غزه و ایمان و مقاومت آن ملت مظلوم مقتدر، فریبکاری داعیه داران حقوق بشر را برملا نموده و حقیقت را بر وجدان‌های آگاه جهان آشکار کرده است و رژیم صهیونیستی را در محاصره حق طلبی و عزت خواهی ملت‌های مقاوم قرار داده است. لذا لازم است سازمان‌های بین المللی در عمل به وظیفه ذاتی خویش، اقداماتی فوری و مصرانه جهت پایان دادن به جنایات این رژیم منظور انجام دهند تا در چشم ملت‌ها با سکوت منزجرانه و بی عملی، خود شریک این جنایات بی وقفه نباشند.

۳. فرهنگ مقاومت با وجود خیانت اشغالگران نسل به نسل در حال گسترش و تقویت است دشمن پی برده که نه تنها قادر نخواهد بود ملت فلسطین را از طریق از تکاب جنایت به زانو درآورد بلکه هر ضربه‌ای آنان را مقاوم‌تر خواهد کرد.

ما ملت ایران که سال‌ها بهای استقلال خواهی و حق طلبی خویش را با چشیدن طعم جنگ و تحریم و جنایت‌های گوناگون بین المللی چشیده ایم، شهادت می‌دهیم که پایان مسیر نورانی مقاومت، عزت، سربلندی و اقتدار دائمی ملت فلسطین خواهد بود و به یاری خداوند یقین داریم آنجا که فرمود: إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت أقدامکم * اگر (دین) الله را یاری کنید (الله) شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌سازد.

۴. نیروهای مقاومت اثبات کرده اند که در اثر فشار و هجمه ی زورگویان، حمایت گسترده ی خود از مردم بی پناه غزه را قطع نخواهند کرد و محور مقاومت از ایران و لبنان و سوریه و عراق و یمن و همه آزادگان جهان در کنار برادران و خواهران فلسطینی خواهند بود تا جهان شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی و برچیده شدن بساط تجاوز آن و بازگشت اوباش صهیونیست به کشورهایی که از آنها اخراج شده اند، باشد. از ملت‌های آزاده می‌خواهیم که با حمایت از محور مقاومت، آنان را در یاری رساندن به مظلومین همراهی نمایند. چرا که این خطاب خداوند متعال به همه ماست آنجا که فرمود؛ شما را چه شده است که در راه الله پیکار نمی‌کنید و برای رهایی مردان و زنان و کودکان مستضعف نمی‌جنگید؟

۵. سران کشورهای اسلامی و به خصوص حکام عرب بدانند که سکوت و انفعال در برابر جنایات اخیر رژیم ارکان حکومت ایشان را به لرزه خواهد انداخت که این سکوت فریاد هر انسان آزاده و شریفی را بر می‌انگیزد و موج دیگری از مبارزه و مقاومت را در این کشورها به راه خواهد انداخت تا خداوند و عده‌اش را به دست مؤمنین به ثمر رساند که فرمود: و پس از تورات در زبور چنین نوشتیم که بندگان صالحم، زمین را به ارث می‌برند
ای سکوت پیشگان همراه ظالم چگونه در پیشگاه خداوند سر بلند می‌کنید و حال آنکه فرمود:
صحرانشینان بازمانده از جهاد به تو خواهند گفت: خانواده و اموالمان ما را به خود مشغول کردند؛ پس برای ما درخواست آمرزش کن به زبان چیزی میگویند که در دل‌هایشان نیست بگو اگر الله سود یا زیانی برای شما بخواهد، چه کسی می‌تواند در برابرش کاری انجام دهد؟ آری الله به کردارتان آگاه است
و پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله فرمود: هر کس صدای مظلومی را بشنود که از مسلمانان کمک می‌طلبد، و به یاری او نشتاید مسلمان نیست.
۶ از اهالی علم و هنر نخبگان و صاحبنظران می‌خواهیم که امروز که تقابل حق و باطل به آشکارترین وجه نمایان شده به نام انسانیت به پا خیزند و با اثر کلام و هنر خویش دیگران را به سوی حقیقت رهنمون باشند و بدانند که هرکس بتواند گامی برای یاری جبهه حق بردارد و دریغ ورزد نزد انسان‌های آزاده محکوم و منفور است و بزودی باید در دادگاه الهی پاسخگوی بی عملی خویش باشد.

الگوی ما علی (ع) است که مردان را توبیخ نمودند آنجا که در برابر حمله مردی از دشمن به خانه زن مسلمان و زنی غیر مسلمان که در پناه اسلام جان و مالش محفوظ بوده تنها نظاره گر بودند و فرمود اگر مسلمانی از غم چنین حادثه‌ای بمیرد جای ملامت نیست و بلکه سزاوار است.

۷. به رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن به خصوص آمریکا هشدار می‌دهیم که جنایت نسل کشی در غزه، نه تنها آنان را به اهداف ننگینشان نخواهد رسانید بلکه این اقدام نفرت‌انگیز همان گونه که تاکنون شرق تا غرب عالم را به خروش واداشته موجب آگاهی روزافزون ملت‌ها و رسوایی بیش از پیش ظالمین خواهد شد. دیر نخواهد بود آن زمانی که دست اراده‌ی الهی از آستین ملت‌های به پا خواسته بیرون آید و بساط ظلم تبهکاران را برچیند این وعده خداوند به شما ظالمین است شکست خواهید خورد و به سوی دوزخ برانگیخته خواهید شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا