سیاسی

صهیونیست‌ها در اوج استیصال هستند

صهیونیست‌ها در اوج استیصال هستند



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: رژیم صهیونیستی ولیده استکبار جهانی است و حیاتش بدون نظام سلطه و استکبار جهانی معنا و مفهومی ندارد.

وی ادامه داد: صهیونیست بین‌المللی یک سگ آموزش دیده در منطقه است که آن همان رژیم صهیونیستی است. رژیم صهیونیستی فقط برای مردم فلسطین و منطقه منشأ خطر نیست و برای صلح جهانی و بشریت یک خطر جدی محسوب می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم ایدئولوژیکی مبتنی بر محوریت افراطی و صهیونیست بین‌المللی است که نطفه‌اش از اول حرام بوده است، متذکر شد: رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۴ و با اعلامیه بالفور انگلیسی و تلاش آمریکا به وجود آمد. آنان در مرحله اول دولت سازی کردند و بعد ملت سازی هم کردند و لذا کشورهای بزرگ و سلطه‌گر برای مهاجرت یهودیان آن هم یهودیان افراطی از سراسر دنیا به فلسطین اشغالی کمک کردند تا در فلسطین ملت سازی شود.

دفاع حق مسلم مردم فلسطین است

ذوالنوری با اشاره به اینکه این دولت جعلی و ساختگی و نطفه آن بر زور و ملتش هم ساختگی است، گفت: تمام این سرزمین‌ها غصبی و بر خرابه‌های مردم فلسطین بنا شده است. این حق مسلم مردم فلسطین است که از میراث تاریخی و خانه آبا و اجدادی خود دفاع کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه دنیای استکبار با استانداردهای چندگانه‌اش این موضوع را نمی‌پذیرد، ادامه داد: دنیای استکبار شعارهای فریبکارانه‌ای مانند دفاع از حقوق بشر، حقوق زن و کودک، به رسمیت شناختن حدود مرزی، استقلال کشورها، تمامیت ارضی و حق حاکمیت سر می‌دهد اما بر خلاف تمامی این شعارها شش ناو آمریکایی برای پشتیبانی از یک رژیم متجاوز کودک کش می‌فرستد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما امروز شاهد جنایت جنگی کشورهایی هستیم که آب، برق و گاز را روی زنان، کودکان و مردم فلسطین قطع می‌کنند. نظام سلطه هم نه تنها هیچ حساسیتی نشان نمی‌دهد، بلکه از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کند. نظام سلطه خبرها را وارونه جلوه داده و حتی رسانه‌های خارج نشین ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی تمام بضاعت خود را در دفاع از رژیم غاصب به کار گرفته و مظلومیت مردم فلسطین را کتمان می‌کنند.

امپراتوری رسانه‌ای کاملاً در خدمت رژیم صهیونیستی قرار دارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز امپراتوری رسانه‌ای کاملاً در رسانه‌ها مسلط است و در خدمت رژیم صهیونیستی قرار دارد، اظهار داشت: دولت‌هایی که خط سازش و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند، در این کار تجدید نظر کرده و به خواسته ملت‌های خود احترام بگذارند.

وی افزود: اکنون کشورهای عربی، اسلامی و حتی کشورهای غربی شاهد موج گسترده حمایت از فلسطین هستند. کسانی که چشم‌های خود را بسته‌اند و سرشان را زیر برف کرده‌اند، بهتر است این حرکت و بیداری جدید ملت‌ها را ببینند که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین ایجاد شده و علیه نژادپرستی و ظلم است. امیدوارم این حرکتی باشد که بحث به رسمیت شناختن اسرائیل را در منطقه برای همیشه نابود کند و مهر باطل شد را بر معامله قرنی بزند که خروجی آن به رسمیت شناختن صهیونیست باشد.

ذوالنوری تاکید کرد: در طول تاریخ شکل گیری رژیم صهیونیستی در ۸۰ سال تاکنون چنین استیصال و درماندگی برای سران رژیم صهیونیستی را شاهد نبودیم. رژیم صهیونیستی بر دو پایه دولت جعلی و ملت غاصب مهاجر است و با آغاز موج فرار مهاجران غاصب، دولت بی ملت هم زمین می‌خورد و شکسته می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا