استان ها

ضرورت آشناسازی نسل کودک و نوجوان با هویت ایرانی- اسلامی



به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی پیش از ظهر دوشنبه طی نشستی با مدیریت اسناد و کتاب‌خانه ملی گیلان با تاکید بر معرفی الگوهای مناسب در قالب بسته‌های تربیتی اظهار کرد: آشناسازی نسل کودک و نوجوان با هویت ایرانی- اسلامی ضرورت دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های کارکنان دو مجموعه در غنی‌سازی اوقات فراغت نسل کودک و نوجوان، ضرورت مانوس‌سازی هرچه بیشتر آنان با کتاب و درعین‌حال، بسترهای موجود برای تبادل تجربه‌ها و معرفی هر چه بیشتر پیشینه افتخارآمیز ایران اسلامی و شخصیت‌های برجسته این سرزمین را نقطه‌ی آغازی مناسب برای افزایش هم‌گرایی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

میرعظیمی با تاکید بر لزوم مخاطب‌شناسی و هویت‌بخشی به کودکان و نوجوانان ادامه داد: آشنایی با ویژگی‌ها و مختصات شخصیتی نسل کودک و نوجوان از رسالت متولیان عرصه فرهنگ است و ارائه الگو و سرمشق‌های تربیتی مبتنی بر این شاخصه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این نشست فراهم‌سازی زمینه‌های لازم برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برپایی اردوهای فرهنگی برای کارکنان و مخاطبان مسئولان این دو مجموعه مهم عنوان شده و بر ضرورت پیگیری این مهم و امضای تفاهم‌نامه، جهت ریل‌گذاری بستر همکاری‌ها تاکید کردند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا