استان ها

ضرورت شناخت پلتفرم‌های فضای مجازی

ضرورت شناخت پلتفرم‌های فضای مجازی



به گزارش خبرنگار مهر، امیر خوراکیان عصر پنجشنبه در نخستین جشنواره بین المللی رسانه و فضای مجازی سلمان که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره نقش حمایتگر و هدایتگری در تولید محتوا دارد و مسؤولین ستاد و دبیرخانه جشنواره باید در مسیر حرکت محتوایی ثمر بخش گام بردارند، از این رو باید درصد و ضریب مهارت افراد قبل و بعد جشنواره و همچنین درصد نفود تفاوت داشته باشد.‌

معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی به ضرورت شناخت ویژگی‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اگر این ویژگی‌ها را نشناسیم در ورود دچار اشتباه می‌شویم و نمی‌توانیم نقشه دشمن را رصد کنیم. در واقع مخاطب فضای مجازی با مخاطب کتاب‌خوان متفاوت است و باید آگاهی نسبت به نگاه این دو حاصل شود.

وی به ضرورت شناخت سکوها و پلتفرم و متفاوت این دو اشاره کرد و افزود: هر سکو اختصاصات خود را دارد و مخاطب بسیاری در این فضا وجود دارد.

خوراکیان بیان کرد: واقعیت‌هایی فضای حقیقی با فضای مجازی متفاوت است و متخصصین این حوزه باید آگاهی کامل داشته باشند.

معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی اظهار کرد: وضعیت ما در فضای تولید مناسب است و باید در خصوص محتوا تمرکز کنیم و از حوزه صدا و تصویر بسیار بهره ببریم که قطعاً نیاز به مهارت‌های لازم در مرحله تولید ضروری است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا