اقتصادی

طی ۱۰ روز گذشته ۳۹۸ هزار زائر از مرز خسروی به عراق سفر کردند

طی ۱۰ روز گذشته ۳۹۸ هزار زائر از مرز خسروی به عراق سفر کردند



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «میثم پرهیخته» در باره جابه‌جایی مسافران اربعین از مرز خسروی از آغاز سفرهای اربعین تاکنون، ادامه داد: از تاریخ ۳۱ مرداد تا پایان روز پنجشنبه ۹ شهریور در مجموع ۴۷۴ هزار و ۴۶۰ مسافر از مرز خسروی عبور کردند که تعداد ۳۹۸ هزار و ۴۴ نفر از مرز خسروی خارج و تعداد ۷۶ هزار و ۴۱۶ نفر وارد کشور شدند.

مدیر پایانه مرزی خسروی در استان کرمانشاه گفت: روز گذشته ۹ شهریور تعداد ۲۸ هزار و ۶ نفر وارد کشور و تعداد ۵۸ هزار و ۲۳۹ نفر از مرز خسروی خارج شدند. چهارشنبه ۸ شهریور نیز ۲۰ هزار و ۹۴۰ نفر وارد و ۶۴ هزار و ۵۱۰ نفر خارج شدند.

پرهیخته ادامه داد: میزان تردد برای روز سه‌شنبه ۷ شهریور حکایت از ورود ۱۲ هزار و ۱۵ مسافر به کشور و خروج ۶۸ هزار و ۵۲۲ نفر از مرز خسروی به عراق دارد. همچنین میزان مسافران ورودی به کشور برای دوشنبه ۶ شهریور ۶ هزار و ۸۴۶ نفر و مسافران خروجی از این مرز ۶۹ هزار و ۳۹۸ نفر ثبت شد.

به گفته وی، در روز یکشنبه ۵ شهریور ۳ هزار و ۵۰۷ مسافر از مرز خسروی وارد و ۵۰ هزار و ۹۷۹ نفر خارج شدند. شنبه ۴ شهریور نیز میزان ورودی و خروجی مسافران از مرز خسروی به ترتیب، ۹۵۲ نفر و ۳۵ هزار و ۷۲۰ مسافر ثبت شد.

مدیر پایانه مرزی خسروی، میزان تردد در ۳ شهریور را برای مسافران ورودی ۲ هزار و ۱۲۶ نفر و مسافران خروجی را ۲۷ هزار و ۷۷۹ نفر، تردد در ۲ شهریور را ۷۵۶ نفر ورودی و ۱۳ هزار و ۱۸۱ نفر خروجی برشمرد.

پرهیخته افزود: در اول شهریور ۸۷۳ نفر وارد و ۷ هزار و ۱۴۲ نفر خارج و ۳۱ مرداد نیز ۳۹۵ نفر وارد و ۲ هزار و ۵۷۴ نفر از مرز خسروی خارج شدند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا