استان ها

عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در بوشهر تکمیل شد

عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در بوشهر تکمیل شد



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی وفا عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه نخست شامل فاز ۲ پارک باغ بهزاد است که در این پروژه سه هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای سبز، چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع موزائیک فرش و ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع محوطه بتنی اجرا شده است.

وی بیان کرد: دومین پروژه پایان یافته نیز پروژه اجرای موزائیک فرش پیاده رو ضلع شرقی بلوار شهید یاسینی (در محدوده کوی سرتل) است که در این پروژه کف پوش بتنی پرسی و واش بتن پرسی در مجموع به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع اجرایی شده است.

مدیر شهرداری منطقه ۲ بندر بوشهر ادامه داد: سومین پروژه عمرانی اجرا شده، پیاده رو و فضای سبز بلوار شهدای نیروگاه اتمی (حدفاصل تنگک اول تا تنگک دوم) است که حجم جدول گذاری آن ۲ هزار متر و حجم موزائیک فرش آن ۱۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

وفا افزود: چهارمین پروژه اتمام یافته کانال دفع آب‌های سطحی خیابان شهدای کوی سرتل تا دیوار سپاه است که این پروژه شامل کانال بتن مسلح به طول ۵۶۰ متر و سنگ جدول به طول ۲۰۰ متر است.

وی یادآور شد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری و در راستای توسعه فضای سبز، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، سرعت به بخشی به فرایند دفع آب‌های سطحی و ارتقای سیما و منظر شهری در منطقه ۲ شهر اجرا شده است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا