استان ها

عوامل تیراندازی در نوشهر دستگیر شدند

عوامل تیراندازی در نوشهر دستگیر شدند



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر درویشی گفت: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان، مأموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، ۳ نفر از عاملان این درگیری و تیراندازی که با یک خودروی سواری از محل متواری شده بودند شناسایی شدند.

سرهنگ درویشی، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را دستگیر و دربازرسی از مخفیگاه آنان ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

درویشی با بیان اینکه این متهمان در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرده‌اند، یاد آور شد: یکی از این متهمان از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان بوده و قبلاً نیز به علت تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دستگیر و روانه زندان شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند گفت: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت، ارتقا احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و انتظارمان از مردم همکاری‌های همه جانبه با مأموران است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا