استان ها

فرآیند جذب و استخدام آموزگاران در البرز با دقت انجام می‌شود

فرآیند جذب و استخدام آموزگاران در البرز با دقت انجام می‌شود



به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از کانون‌های ارزیابی جذب و استخدام آموزگاران استان البرز اظهار کرد: فرآیند جذب و استخدام آموزگاران در این استان به خوبی و با دقت در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام فرآیند جذب و استخدام آموزگاران در سطح کشور گفت: کار بزرگی در حال انجام است و باید هم در آماده‌سازی فضا و هم تحویل مدارک دقت لازم صورت و همه آئین نامه‌ها به درستی رعایت شود.

مدیر آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از همه عوامل تأثیرگذار در فرآیند جذب و استخدام آموزگاران در استان البرز گفت: تلاش‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام گرفته است که این موضوع باعث آرامش مسئولین و مردم شده است.

وی ادامه داد: تمامی آنچه مد نظر وزارت آموزش و پرورش است و در آئین نامه‌ها به آن اشاره شده در استان البرز به درستی در حال پیگیری است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در امور جذب و استخدام آموزگاران در استان البرز متذکر شد: استان البرز آمادگی کامل خود را برای شروع فرآیند مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در ۲۱ تیرماه اعلام کرده است و در این زمینه وزارت آموزش و پرورش آماده ارائه هر کمکی به این استان، برای انجام هرچه بهتر فرایند مصاحبه و جذب افراد در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا