استان ها

لنگرود ۲۶ خانه هلال دارد / راه اندازی ۴ کاروان سلامت

لنگرود ۲۶ خانه هلال دارد / راه اندازی ۴ کاروان سلامت



به گزارش خبرنگار مهر، عامر محبی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران بازوان پرتوان جمعیت هلال احمر در سرعت بخشی به انجام امورات هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه جمعیت هلال احمر دو مقوله امداد و نجات و بحث آموزش است، افزود: ِبدنه اصلی هلال احمر مردم هستند و شما خبرنگاران در آگاهی بخشی به مردم و سوق دادن جوانان به سمت آموزش‌های هلال احمر نقش مؤثر دارید.

رئیس هلال احمر لنگرود با بیان اینکه آموزش محور محرکه همه بخش‌ها است، گفت: در بحث آموزش کلاس‌های مختلف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قالب ۴ کارگاه برگزار شده است.

محبی از برپایی ۸۰ عملیات امداد و نجات در لنگرود خبر داد و بیان کرد: برپایی اردوهای آموزشی امداد و نجات در راستای تقویت آمادگی نجات‌گران صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه قالب جمعیت هلال احمر بالای ۳۵ سال هستند، افزود: داوطلبان در ۴ گروه مهارت، مشارکت، حمایت و هدایت فعالیت می‌کنند و از ظرفیت آنان در این زمینه‌ها بهره گرفته می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود از راه اندازی ۴ کاروان سلامت در این شهرستان خبر داد، گفت: این کاروان‌ها در ۴ منطقه کلکچال، کفش کن محله، خراط محله، کیانیان و داداقانسرا برگزار شد.

محبی با بیان اینکه لنگرود ۲۶ خانه هلال دارد، اضافه کرد: با راه اندازی خانه هلال احمر در خراط محله، کفش کن محله، شهرداری اطاقور و چالکیاسر، تعداد خانه‌های هلال در لنگرود به ۲۶ مورد رسید.

وی از پرداخت یک میلیارد ریال کمک هزینه درمانی در سال گذشته خبر داد و افزود: یادواره شهدای امدادگر گیلان برای اولین بار در شهرستان لنگرود برگزار شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا