اقتصادی

ماندگاری و تداوم گرما در هفته سوم شهریور ماه

ماندگاری و تداوم گرما در هفته سوم شهریور ماه



به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی رجبی مشهدی سخنگو صنعت برق گفت: بر اساس گزارش‌های مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران روز گذشته میزان مصرف برق کشور به ۶ هزار و ۷۰۰ مگاوات رسید که در مقایسه با روز مشابه سال گذشته افزایش ۷ هزار و ۷۰۰ مگاواتی را نشان می‌دهد.

وی افزود: پیش بینی می‌کنیم میزان مصرف برق کشور امروز در ۲۱ شهریورماه مشابه روز گذشته و در حدود ۶۴ هزار و ۵۰۰ مگاوات باشد.

سخنگوی صنعت برق گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی تابستان انتظار می‌رود مصرف برق کاهش یابد اما تداوم و چسبندگی گرما در هفته سوم شهریور ماه بی سابقه است و کماکان با رشد مصرف ۶/۵ درصدی مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد مشترکان خانگی مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند گفت: خوشبختانه کلیه مشترکان همکاری خوبی با وزارت نیرو در اجرای طرح مدیریت مصرف داشتند، به نحوی که نزدیک به ۴۰ درصد قبوض صادره تاکنون مشمول دریافت پاداش شده است.

سخنگوی صنعت برق در پایان تاکید کرد: فقط ۱۰ روز تا پایان شهریور ماه و اجرای طرح پرداخت پاداش مدیریت مصرف باقی مانده که به هموطنان توصیه می‌کنیم با مصرف صحیح و بهینه، صورتحساب‌های قبوض خود را کاهش دهند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا