ورزشی

مانچینی: درک کنید به یک تیم قدرتمند باختیم/عذرخواهی می‌کنم

مانچینی: درک کنید به یک تیم قدرتمند باختیم/عذرخواهی می‌کنم



به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، روبرتو مانچینی پس از شکست تیم ملی عربستان مقابل کره جنوبی و باز ماندن این تیم از صعود به مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا گفت: ابتدا باید بابت اینکه زودتر از پایان پنالتی‌ها زمین را ترک کردم عذرخواهی کنم. از تیم و مردم معذرت می‌خواهم. به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی عربستان افزود: کره جنوبی بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد و تلاش کردیم با آنها رقابت کنیم. بابت ترک زمین باز هم می گویم کنترل خودم را از دست دادم و از هواداران، بازیکنان و شما عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی عربستان در پاسخ به این سوال که آیا ارتباط او با فدراسیون فوتبال این کشور به پایان رسیده است یا خیر، خاطرنشان کرد: متوجه این سوال نمی‌شوم. هر اتفاقی در فوتبال می‌افتد. روزی برنده هستید و یک روز دیگر می‌بازید. بازی خوبی ارائه کردیم و بهتر از قبل بودیم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارم و ما برای آینده تلاش می‌کنیم.

مانچینی با ابراز رضایت از عملکرد عربستان تصریح کرد: از پیشرفت تیم خیلی خوشحال هستم، اما از حذف تیم ناراحتی زیادی دارم. تیم ما و چند بازیکن ما پیشرفت بسیار خوبی کرده‌اند که این موضوع اهمیت زیادی دارد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا