اجتماعی

متصف کردن فرماندهی انتظامی به اقتدار و رحمت قابل تحسین است

متصف کردن فرماندهی انتظامی به اقتدار و رحمت قابل تحسین است



به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته انتظامی را به سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

امروز کسانی که در قالب نیروی انتظامی سعی می‌کنند آرامش را، امنیت را و آسایش خیال را برای آحاد شهروندان کشورمان فراهم کنند، در حقیقت به معنای واقعی کلمه؛ «مجاهدان فی سبیل اللّه» هستند.

«امام خامنه‌ای مدظله العالی»

برادر گرامی سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

امنیت مردم شریف و انقلابی‌مان مرهون تلاش‌های دلسوزانه‌ی جنابعالی و همکارانتان در فرماندهی انتظامی می‌باشد.

مساعی آن برادر عزیز در راستای متصف نمودن فرماندهی انتظامی به اقتدار، عزت و رحمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل تحسین و ستایش می‌باشد. امید است مجاهدت‌های شما در انجام وظایف سنگین و حساس مجموعه‌ی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مأجور درگاه حق تعالی و ذخیره‌ای برای آخرتتان باشد. ان شاءاللّه

اینجانب «هفته انتظامی» را به جناب عالی، آحاد فرماندهان و همه خواهران و برادران عزیز و فداکار فراجا تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون شما و همکاران محترمتان را در صیانت از ارزش‌های برآمده از خون شهیدان و تحقق تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌اللّه العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در راستای تقویت و توسعه امنیت پایدار در سایه‌سار توجهات خاصه حضرت، ولی‌عصر (عج) مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا