سیاسی

«مجمع یادگاران شهدا» با همت خانواده‌های شهدا شکل گرفته است

«مجمع یادگاران شهدا» با همت خانواده‌های شهدا شکل گرفته است



به گزارش خبرگزاری مهر، «امیر قلیچ خانی» مدیرعامل مجمع یادگاران شهدای ارتش در مراسم هم اندیشی اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش با فرمانده دافوس ارتش با اشاره به اهداف، مأموریت‌ها و چشم‌اندازهای این مجمع، گفت: مجمع یادگاران شهدای ارتش برای توسعه فعالیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به یادگاران شهدا ارتش نیازمند همراهی خانواده‌ها است تا با همفکری و مساعی آنان بتوانیم به بخشی از دغدغه‌ها و مطالبات این قشر پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه مجمع یادگاران شهدا اولین مجمعی است که با همت خانواده‌های شهدا در کشور شکل گرفته است، اظهار داشت: تاکنون برای هیچ یک از یگان اعزامی شهدا در کشور دورهمی و مجمعی که بتواند یادگاران شهدای آن یگان را سازماندهی کند وجود نداشته است و مجمع یادگاران ارتش نخستین اقدام برای محقق کردن این هدف است.

قلیچ خانی اضافه کرد: خانواده‌های شهدای ارتش همکاری خوبی را برای شکل دادن این مجمع داشته اند و امیدواریم با مشارکت یادگاران شهدای ارتش در مجمع و کارگروه‌هایی که برای آن پیش بینی شده است بتوانند موضوعات خود را به شکل تخصصی و هدفمند دنبال کنند.

مدیرعامل مجمع یادگاران شهدای ارتش با بیان اینکه نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت این مجموعه است، بیان داشت: محوریت ما نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. ما نیازمند این هستیم تا از ظرفیت فرزندان شهدا بهتر و بیشتر از قبل استفاده شود و امیدواریم اعضای خانواده‌های شهدا در کارگروه‌هایی که در مجمع ایجاد شده است ما را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم دافوس ارتش با مجمع یادگاران شهدا تفاهم نامه‌هایی را برای استفاده از خدمات مختلف منعقد کند، بیان داشت: مجمع در تلاش است تا همه ارکان نیازمندی‌ها و دغدغه‌های خانواده‌های شهدای ارتش را دنبال کند و در این راستا تشکیل تعاونی مسکن یکی از رویکردهایی که دنبال می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا