اقتصادی

محور چالوس و هراز دارای ترافیک سنگین است

محور چالوس و هراز دارای ترافیک سنگین است



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان می‌دهد در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های میانک و انارک و محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های کلرد و بایجان دارای ترافیک سنگین است.

تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (رفت و برگشت) روان است. ضمن اینکه محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، آزادراه تهران- شمال دارای بارش باران و آزادراه قزوین- رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

برپایه این گزارش، ترافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده مهرشهر و حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک سنگنی است.

آخرین وضعیت جوی بیانگر آن است که برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و سمنان دارای بارش باران و برخی محورهای استان‌های خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان دارای وزش باد و گردوخاک است.

همچنین محور غیرشریانی محور چاهان- زرآباد دارای انسداد است.

برپایه این گزارش، محور چالوس واقع در استان مازندران از ۲۳ مهر تا ۲۴ آبان از ساعت ۶ تا ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته (به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا