استان ها

مدیرکل جدید صدا و سیمای اردبیل معرفی شد



به گزارش خبرنگار مهر، در آئین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای اردبیل که ظهر سه شنبه در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، از زحمات «علی ملااحمدی» مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز اردبیل قدردانی و «سید محسن لطیفی» از نیروهای بومی استان اردبیل به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

در این مراسم مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل با تبریک آغاز سی و پنجمین سالگرد زعامت مقام معظم رهبری اظهار کرد: شأن، جایگاه و عظمت مقام معظم رهبری به عنوان حکیمی فرزانه و شخصیتی وارسته بیشتر از کشورمان در خارج و بین امت‌های اسلامی شناخته شده است.

سید محسن لطیفی تصریح کرد: ما باید قدر این نعمت عظما را بدانیم و در پاسداشت و تکریم جایگاه ولایت سعی و تلاشی وافر داشته باشیم.

وی اهمیت رسالت رسانه ملی را در شرایط کنونی و جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: در این دانشگاه عمومی باید به نحوی عمل کنیم تا همه مردم خواسته‌ها و مطالبات خود را در رسانه ملی به عینه مشاهده کنند.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: تلاش خواهیم کرد تا در دوره جدید مسئولیت در این استان از ظرفیت اصحاب قلم، اندیشه، فرهنگ و هنر بیشتر استفاده کرده و انتظار می‌رود این فعالان صدا و سیما را خانه اصلی خود بدانند.

لطیفی بهره گیری از ظرفیت نیروهای انقلابی و نخبه را در همه عرصه‌ها یادآور شد و خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا بر اساس سند تحول نظام ملی و در مسیر اعتلای کشور از ظرفیت تمام نیروهای انسانی به شکل مناسب استفاده کنیم.

وی تاکید اخیر مقام معظم رهبری را بر امیدآفرینی در جامعه یادآور شد و اضافه کرد: مقام معظم رهبری ۴۵ بار کلمه امید را در سخنرانی اخیر در حرم مطهر امام به کار گرفتند که نشان از اهمیت این موضوع است و باید در بحث امیدآفرینی به شکل پیشرو عمل کنیم.

لطیفی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کارهای خوبی در ۴۴ سال گذشته در نظام اسلامی انجام شده و باید در برجسته کردن این کارهای خوب تلاشی مؤثر با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها انجام شود و در کنار آن نقاط ضعف نیز برطرف خواهد شد.

وی از تولید ۲ فیلم و سریال ارزشمند با محوریت استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: از رئیس سازمان صدا و سیما قول گرفتیم تا در وهله اول تولید سریال «شاه اسماعیل» را به رغم هزینه‌های سنگین و زمانبر بودن در استان شروع کنیم تا این پروژه در سال‌های آینده به نتیجه برسد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: در کنار سریال «شاه اسماعیل»، فیلم سینمایی «مقدس اردبیلی» را نیز تولید و آماده پخش خواهیم کرد که در این زمینه از ظرفیت همکاران علاقه مند و خوش ذوق استانی نیز بیشترین بهره را خواهیم گرفت.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا