سیاسی

مراسم روز صنعت دفاعی در شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران

مراسم روز صنعت دفاعی در شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران



به گزارش خبرگزاری مهر، امیر خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی، ریاست اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع هوایی حجت الاسلام صدیق و مدیران و معاونین و کارکنان شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران همزمان با مراسم روز صنعت دفاعی، در مزار شهدای گمنام حضور یافتند و ضمن نوحه خوانی و مرثیه سرائی در عزای حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

در ادامه مراسم روز صنعت دفاعی در سالن اجتماعات امام رضا (ع) نوری مدیر عامل شرکت پنها در سخنانی ضمن تبریک روز صنعت دفاعی گفت: امیدواریم در حوزه بالگردی، مثل همیشه نقشی پر از خیر و برکت و غرور برای جمهوری اسلامی داشته باشیم در این روز ما افتخار داریم دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکسال گذشته را ارایه کنیم.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران خاطرنشان کرد: جا دارد از همکاران خودم در قسمت‌ها و معاونت‌ها مختلف تشکر کنم، چون مسیری را که باهم شروع کردیم مسیری شاید سختی بود و باید شروع کنیم و با همت یکدیگر این مسیر را ادامه بدهیم و من مطمئن هستم ان شاالله همتی که در شما همکاران سراغ دارم با توکل به خداوند متعال حتماً در این مسیر سربلند خواهیم شد.

نوری در با اشاره به اقدام انجام شده در سال گذشته گفت: ۲۹ فروند بالگرد در پروژه‌های مختلف تحویل داده‌ایم، چهار فروند بالگرد از قرارداد پنج فروندی داشتیم دو فروند ۲۱۲ دو فروند ۴۱۲ و یک فروند ۲۰۶ و یک میل، که همه این فروندها امروز تحویل داده شده است، چهار فروند دوره گارانتی را طی کرده است، یک فروند هم که فروند میل فروند آخر هست در دوران گارانتی ست که بزودی هم تمام شود عملاً این قرار داد به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: اینها واقعاً یک کار بزرگی بود که خیلی‌ها خارج از این شرکت باور نداشتند مجموعه شرکت پنها در مدت این یکسال بتواند این قرارداد را جمع کند.

مدیر عامل شرکت پنها در ادامه بهترین سرمایه شرکت پنها، را همکاران و سرمایه‌های نیروی انسانی این شرکت دانست و گفت: یک باشگاهی راه اندازی شده که در یکسال گذشته حدود ۵۰.۰۰۰ پرس غذا به صورت غذای با کیفیت به همکاران حدود ۱۸۰۰ نفر داده و ان‌شاالله در حال توسعه بیشتر هستیم، مزایای داخلی شرکت حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است، هم بهره وری وهم در قالب پاداش‌های مختلف، ما نظام بهره وری را در شرکت در واقع تغییر دادیم، نظام محاسبه بهره وری بر اساس عملکرد و خروجی هر نفر پرداخت می‌گردد. اضافه کاری‌ها را از مجموع بهره وری خارج کردیم، بهره وری مجزا و پاداش هم مجزا است.

نوری خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم حداقل معیشت را برای همکاران به هر روشی که بتوانیم حداقل‌ها فراهم کنیم، بحث مسکن هست در تلاش هستیم پروژه‌های خوبی را برای همکاران عزیز آغاز کنیم تا همکاران این مشکلات مسکن و دغدغه اجاره بها را نداشته باشند و در آینده صاحب خانه شوند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا