ورزشی

مربی تیم فوتبال هوادار: باید جسور باشیم و امتیازات را جبران کنیم

مربی تیم فوتبال هوادار: باید جسور باشیم و امتیازات را جبران کنیم



به گزارش خبرنگار مهر، حمید عبدالهی مربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال خوزستان اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال خوزستان تیم قابل احترام و خوبی است و شناخت کافی از این تیم داریم. پس از روی کار آمدن کادر فنی جدید با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و هم پیمان شده‌ایم تا امتیازات از دست رفته خود را جبران کنیم و تیمی جنگنده و جسور نشان دهیم.

وی در خصوص بازگشت بابک مرادی به تیم هوادار بعد از جدایی محمود فکری گفت: او با صلاحدید کادر فنی به تیم اضافه شده اما به بازی فردا نمی‌رسد چون از نظر بدنی از بازیکنان دیگر عقب‌تر است ولی در بازی‌های دیگر از او استفاده خواهد شد.

مربی تیم فوتبال هوادار در مورد حساسیت جدول برای تیم هوادار در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان گفت: حدود ۱۰ روز است که کارمان را شروع کرده‌ایم و بازیکنان انگیزه زیادی برای بازی دارند و حرفه‌ای هستند. ما در نیم‌فصل دوم تغییر آن‌چنانی نخواهیم داشت. بازیکنان ما همگی حرفه‌ای هستند و برخی از آنها بازیکنان بزرگی بوده‌اند. کمبودی که تیم ما دارد این است که بازیکنان باید با جسارت بیشتری بازی کنند و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

حمید عبداللهی در مورد شایعه حضور اشکان دژاگه در کادر فنی تیم هوادار گفت: من این موضوع را نه رد می‌کنم نه تأیید، چون بعد از بازی با استقلال خوزستان در مورد امور فنی تیم مفصل صحبت و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی افزود: برای بازی فردا ما سرشار از انگیزه هستیم و تمرینات خوبی هم انجام داده‌ایم. با پیروزی در بازی فردا می‌توانیم چند پله در جدول بالا برویم. همه ما می‌دانیم که چقدر بازی فردا حساس است.

مربی تیم فوتبال هوادار در پایان در خصوص بازی امین قاسمی‌نژاد در بازی فردا گفت: پزشکان عصر امروز در موردش نظر می‌دهند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا