استان ها

مربی شمس آذر: برتر از پرسپولیس بودیم/ از سپاهان امتیاز می گیریم

مربی شمس آذر: برتر از پرسپولیس بودیم/ از سپاهان امتیاز می گیریم



به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: در روزی که می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم بازی را واگذار کردیم. برای کسب امتیاز در این بازی خیلی برنامه‌ریزی کرده بودیم و در هر دو نیمه برتر از پرسپولیس بودیم.

او ادامه داد: در نیمه اول هیچ موقعیتی به پرسپولیس ندادیم و در نیمه دوم هم طبق برنامه به گل دست یافتیم. تجربه کافی را نداشتیم و همین موضوع به ما ضربه زد اما بر خلاف تیم ما، پرسپولیسی‌ها از تجربه بالایی برخوردار بودند و توانستند به پیروزی دست یابند که به آنها تبریک می‌گویم؛ موقعیت‌های گل را از دست دادیم و می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

مربی تیم فوتبال شمس آذر درباره اخراج سعید دقیقی گفت: اعضای کادر فنی سر صحنه کرنر که برای پرسپولیس به دست آمد و همان توپ تبدیل به گل شد به داوری معترض بود. زمانی که اوت پرتاب شد بازیکن پرسپولیس ستون شد و توپ دوم به بازیکنی که در آفساید بود رسید. فکر می‌کنم با اطلاعات کمی که دارم آن بازیکن تأثیرگذار بود و داور می‌توانست آفساید اعلام کند. اخراج دقیقی به روند بازی تیم ضربه وارد کرد.

او درباره دیدار هفته آینده برابر سپاهان بیان کرد: قطعاً دیدار سختی برای ما خواهد بود و از فردا به ریکاوری برای این بازی می‌پردازیم، ما می‌توانستیم در دیدار با پرسپولیس هم با کسب امتیاز از زمین خارج شویم و رکورد خود در شکست ناپذیری را به عدد ۹ برسانیم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در دیدار با سپاهان و در مقابل هوادارانمان بتوانیم از آنها امتیاز بگیریم.

کریمیان در پایان خاطر نشان کرد: می‌دانستیم که آنها می‌توانند از فضاهای پشت دفاع ما استفاده کند، اما ما همه راه‌های نفوذ را بسته بودیم و موقعیتی به پرسپولیس ندادیم. ۹۵ درصد بازیکنان شمس آذر برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و بسیار جوان بودند. هرچه از دقایق بازی گذشت سوار بر بازی شدیم و در نیمه دوم فشار بیشتری به سمت دروازه پرسپولیس وارد کردیم اما انتظار نداشتیم که از پرسپولیس ۱۰ نفره گل دریافت کنیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا