اجتماعی

مردم از سفر به محورهای کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند

مردم از سفر به محورهای کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند



به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد: با توجه به بارش باران در خوزستان در روزهای آینده، جلسه ستاد بحران استان به صورت روزانه برگزار می‌شود تا با مشکلی مواجه نشویم.

وی افزود: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش باران یکشنبه شب در خوزستان آغاز و تا دوشنبه شب ادامه دارد. بارش‌ها به صورت رگباری و همراه با وزش باد شدید است که منجر به انتقال توده‌های ابر می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: میزان بارش‌ها در اهواز بیش از ۴۰ میلی متر و در شمال استان بیش از ۱۰۰ میلی متر پیش بینی شده است که ساکنان این مناطق و مسافران نوروزی باید از حضور در نقاط کوهستانی پرهیز کنند؛ همچنین عشایر و دامداران باید دام خود را به جای امن منتقل کنند.

وی با اشاره به هشدار قرمز هواشناسی برای دوشنبه شب افزود: با توجه به اینکه احتمال هر گونه حادثه و سیلاب ناگهانی در خوزستان وجود دارد از تمام گردشگران، عشایر و مسافران خواهش می‌کنیم که به مدت ۲۴ ساعت در نقاط امن حضور داشته باشند.

حسینی محراب گفت: دستگاه‌های اجرایی خوزستان از روز گذشته بسیج شده و در هر منطقه یک ستاد بحران با حضور شهرداری، آبفا، هلال احمر، راهداری، پلیس و ارتش تشکیل شده تا در صورت بروز موانع، به زندگی مردم خللی وارد نشود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا