اقتصادی

مشارکت مردم در انتخابات برای مسئولان تعهدآور است

مشارکت مردم در انتخابات برای مسئولان تعهدآور است



به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با حضور در مسجد لویزان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

بذرپاش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم با انتخاب درست مردم، مجلس قوی که منجر به ایران قوی خواهد شد، تشکیل شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: دیدن مشارکت پرشور مردم در انتخابات و صحنه‌هایی از این قبیل برای مسئولان تعهدآوراست و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: حضور مردم این پیام غیر مستقیم برای مسئولان را دارد که ما هستیم و بر تصمیمات شما مسئولان نظارت می‌کنیم.

لوایح زیادی در حوزه ترانزیت و مسکن آماده ارسال به مجلس است

بذرپاش تاکید کرد: مجلس آینده کارهای بزرگی را بر دوش دارد و لوایح زیادی در حوزه ترانزیتی و تأمین مالی مسکن به عنوان مهمترین مساله مردم، در حال آماده سازی و ارسال به مجلس است که امیدواریم مجلس آینده اهتمام ویژه‌ای به این موضوعات داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تصمیمات بزرگی در دستور کار دولت قرار دارد و وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل‌ونقل از جمله توسعه ناوگان هوایی، ریلی و جاده‌ای و اقتصاد دریا محور که سیاست‌های آن توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده و کارگروه ویژه نیز برای نیل به این هدف تشکیل شده است، برنامه‌ها و اقداماتی را در نظر گرفته که نیاز به اصلاح برخی قوانین از سوی مجلس دارد.

وی ادامه داد: در موضوع مسکن نیز نیاز به حذف برخی مقررات زائد است و امیدواریم نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم همچون مجلس کنونی بتوانند گام‌های مثبتی در این مسیر بردارند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا