خبر ویژهگفتگو

مشاور شهردار تهران:تبیین اقدامات شهرداری تهران با عنوان «گزارش به مردم»


به گزارش همسو نیوز به نقل از شهر، غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اعلام برپایی کمپین «گزارش دهی»، گفت: این کمپین از ابتدای اردیبهشت ماه تا دهه اول خرداد ادامه خواهد داشت و در چهار دهه موضوعات و اقدامات مهم این دوره مدیریت شهری به اکران عمومی در سطح شهر و انتشار در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

محمدی افزود: به مناسبت نهم اردیبهشت ماه «روز ملی شوراها»، نهادی که از دل مردم برخواست و حفاظت از منابع و منافع مردم و نظارت بر ساختار مدیریت شهری را یکی از اصلی ترین ارکان اساسی خود و مبتنی بر پاسخگویی و شفاف سازی قرار داده است، شهرداری تهران با راه اندازی کمپین اطلاع رسانی اقدامات موثر این دوره از مدیریت شهری در قالب های متنوع رسانه ای، از اکران‌های عمومی و تلویزیونی و مجازی تا برگزاری نشست های خبری و جلسات موضوعی در فضای مجازی، تلاش خواهد کرد این اقدامات را به سمع و نظر شهروندان برساند تا ضمن اطلاع رسانی باب گفت و گو بر سر آنها باز شده و شهروندان از کم و کیف اتفاقات مطلع شوند.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: یکی از ارکان اساسی و پیش برنده این دوره مدیریت شهری شفافیت و پاسخگویی است. بدیهی است که لازمه پاسخگویی اطلاع رسانی و محرم دانستن شهروندان در روند تغییرات و روند پیشرفت اقدامات و برنامه ها است.

او اضافه کرد: همانند سال گذشته سعی شده است در نوبتهای مختلف بخشی از اقدامات صورت گرفته و به انجام رسیده در این دوره مدیریت شهری را ذیل عنوان «گزارش به مردم» به اطلاع عموم شهروندان برسانیم و خدمات و اقدامات را تبیین کنیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا